Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32825
Title: Αξιολόγηση του προγράμματος μικτής μάθησης «Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle» ως προς την εφαρμογή των αρχών και μεθόδων της εκπαίδευσης ενηλίκων: Η περίπτωση των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας
Authors: ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Advisor: ΚΙΟΥΛΑΝΗΣ, ΣΠΥΡΙΔΩΝ
Keywords: ΤΠΕ;moodle;Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση;Αρχές και Μέθοδοι Εκπαίδευσης Ενηλίκων;Αξιολόγηση;Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών;Μετασχηματισμός;Μετασχηματίζουσα Μάθηση;ICT;moodle;Distance learning;Principles of Adult Education;Teacher's Learning;Transformative Learning
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις που συντελούνται τις τελευταίες δεκαετίες σε παγκόσμια κλίμακα, έχουν δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για την προσαρμογή των ανθρώπινων κοινωνιών προς αυτή την εξέλιξη. Από τις παραπάνω αλλαγές, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστη η εκπαιδευτική διαδικασία. Τα τελευταία χρόνια, στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές με την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών και των συστημάτων διαχείρισης μάθησης. Στο πλαίσιο αυτό εκπονήθηκε η παρούσα διπλωματική εργασία με σκοπό την αξιολόγηση του προγράμματος «Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης Moodle», ως προς την εφαρμογή των Αρχών της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το πρόγραμμα αυτό, με σκοπό την εκπαίδευση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες, διοργανώνεται τα τελευταία χρόνια από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, με την εθελοντική συμμετοχή εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων. Στην παρούσα έρευνα γίνεται αξιολόγηση: α) του βαθμού εφαρμογής των αρχών εκπαίδευσης ενηλίκων, β) του βαθμού που τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το περιεχόμενο της πλατφόρμας moodle συνεισέφεραν στην εκπαιδευτική διαδικασία, γ) του βαθμού μετασχηματισμού των αντιλήψεων των επιμορφούμενων εκπαιδευτικών ως προς τη χρήση εφαρμογών των Η/Υ (αλλαγή στάσεων, γνώσεων, δεξιοτήτων) και δ) των τρόπων με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί εφαρμόζουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απέκτησαν στην τάξη και στην καθημερινότητά τους. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι: α) σε μεγάλο βαθμό γίνεται αξιοποίηση των αρχών και μεθόδων της εκπαίδευσης ενηλίκων, β) το επιμορφωτικό υλικό που δόθηκε στους επιμορφούμενους ήταν πολυμορφικό, επαρκές και ποιοτικό, γ) σε αρκετές περιπτώσεις οι εκπαιδευτικοί μετασχημάτισαν τις αντιλήψεις τους ως προς τη χρήση εφαρμογών των Η/Υ, ενώ δ) σε μέτριο βαθμό εφαρμόζουν τις γνώσεις που απέκτησαν στη διδακτική πράξη.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία.pdfΚυρίως Σώμα Διπλωματικής4.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.