Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32823
Title: Η ασύγχρονη αλληλεπίδραση μεταξύ ενήλικων εκπαιδευόμενων σε ανοιχτά μαζικά διαδικτυακά προγράμματα (MOOCs): Η μελέτη περίπτωσης ενός προγράμματος Coursera.
Authors: ΧΑΒΔΟΥΛΑΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Advisor: Παυλή – Κορρέ, Μαρία (Σ.Ε.Π. Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο)
Keywords: εκπαίδευση ενηλίκων;adult education;ηλεκτρονική μάθηση;e-learning;ασύγχρονη αλληλεπίδραση;asynchronous interaction;ομάδες συζήτησης;forum;αξιολόγηση από ομότιμους;peer review;ανοιχτό μαζικό διαδικτυακό πρόγραμμα;MOOC;Coursera;Coursera
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η ηλεκτρονική μάθηση αποτελεί μια καινοτόμα και συνεχώς εξελισσόμενη τάση στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων. Κύριο ρόλο σε αυτή διαδραματίζει η αλληλεπίδραση, η οποία αναπτύσσεται σύγχρονα και ασύγχρονα, με άμεσο και έμμεσο τρόπο. Σκοπό της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της ασύγχρονης αλληλεπίδρασης που αναπτύσσεται μεταξύ εκπαιδευόμενων στο πλαίσιο προγραμμάτων MOOC. Πρωτογενή δεδομένα συγκεντρώθηκαν ποιοτικά, με τις μεθόδους της συμμετοχικής παρατήρησης και της συνέντευξης. Η έρευνα έδειξε ότι η ανάπτυξη της αλληλεπίδρασης στο πλαίσιο του φόρουμ και της αξιολόγησης από ομότιμους επιφέρει πολλαπλά ευεργετικά αποτελέσματα στη μαθησιακή διεργασία. Αναγκαία κρίνεται η περαιτέρω διερεύνηση τρόπων ενίσχυσης της αλληλεπίδρασης σε προγράμματα MOOC.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε. Αλέξανδρος Χαβδούλας.pdfΔιπλωματική Εργασία2.78 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.