Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32810
Title: Επίλυση προβλήματος και ψυχολογικές προσεγγίσεις. Η επιρροή της θεωρίας επίλυσης προβλημάτων στην αλλαγή των στάσεων, των συμπεριφορών και των πεποιθήσεων των μαθητών. Η ενίσχυση της αυτογνωσίας και της αυτοπεποίθησης για τα Μαθηματικά.
Authors: ΣΙΣΚΟΥ, ΖΩΗ
Advisor: Αυγερινός, Ευγένιος, Καθηγητής ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αιγαίου
Keywords: Επίλυση προβλήματος- Problem Solving;Ψυχολογία- Psychology;Συμπεριφορά- Behavior;Αυτοπεποίθηση- Confidence
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην παρούσα εργασία αναλύονται βασικές έννοιες που αφορούν στη μεταγνώση, στην αυτορρύθμιση της μαθητικής συμπεριφοράς, στην επίλυση προβλημάτων και στην εκπαίδευση των μαθηματικών, όπως είναι για παράδειγμα η περίπτωση της διαθεματικής μάθησης και εκπαίδευσης. Επιχειρείται, επίσης, να γίνει μια σύνδεση των εννοιών αυτών σε ένα σαφές, συνεκτικό εννοιολογικό πλαίσιο σχετίζοντας την επίλυση προβλήματος αφενός με τον τομέα της εκπαίδευσης και αφετέρου με τον τομέα της ψυχολογίας. Στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η θεωρία επίλυσης προβλήματος συμβάλλει στην διαμόρφωση θετικών στάσεων από μεριάς των μαθητών και των φοιτητών όσον αφορά στα μαθηματικά, καθώς και η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο οι τεχνικές που περιλαμβάνονται στην εν λόγω θεωρία μπορούν να συμβάλλουν στην αύξηση της αυτοπεποίθησης και της αυτοαποτελεσματικότητας των μαθητών σχετικά με το μάθημα των μαθηματικών.
Appears in Collections:ΜΣΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σίσκου Ζωή.pdfΕισαγωγή, Κυρίως σώμα διπλωματικής, Παράρτημα, Βιβλιογραφία1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.