Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32808
Title: Δημιουργία παιχνιδιού για κινητά τηλέφωνα με στόχο την εκμάθηση ξένων γλωσσών
Authors: ΦΡΑΓΚΙΟΥΔΑΚΗ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: Σοκόλη, Σταυρούλα
Keywords: Παιχνίδι;Game;ψηφιακό παιχνίδι;Digital game;εκπαιδευτικό παιχνίδι;educational game;φορητή συσκευή;mobile device;λογισμικό;software;παιχνίδι για παιδιά;game for children;ψυχαγωγία;entertainment;εκπαίδευση;education
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η διπλωματική αυτή εργασία, εκπονήθηκε στα πλαίσια του τμήματος «Γραφικές Τέχνες - Πολυμέσα» της σχολής εφαρμοσμένων τεχνών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, υπό την επίβλεψη της κας Σοκόλη Σταυρούλας. Στόχος της εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού για κινητά τηλέφωνα, με στόχο την εκμάθηση ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα της αγγλικής γλώσσας. Η διπλωματική αυτή διακρίνεται σε δύο μέρη, στο θεωρητικό και στο πρακτικό, που είναι και η υλοποίηση της εφαρμογής. Στο θεωρητικό μέρος της παρούσας μελέτης, απαιτήθηκε αρκετή και επίπονη προετοιμασία και έρευνα, τόσο μέσω διαδικτύου, όσο και σχετικών συγγραμμάτων. Αρχικά, διεξήχθει βιβλιογραφική επισκόπηση σε μεγάλο εύρος, με δομημένο τρόπο, έτσι ώστε να επιτευχθεί μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ψηφιακών παιχνιδιών, τις πλατφόρμες, τις κατηγορίες, καθώς και τα στοιχεία, τα χαρακτηριστικά και τις αρχές καλού σχεδιασμού που πρέπει να διαθέτει ένα παιχνίδι. Πρόσθετα, πραγματοποιήθηκε μια διαθεματική προσέγγιση του εκπαιδευτικού ψηφιακού παιχνιδιού και η σύνδεση της με τα εκπαιδευτικά παιχνίδια, που στόχο έχουν την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας. Ενώ παράλληλα, παρουσιάζονται ενδιαφέροντα και χρήσιμα στατιστικά στοιχεία που αφορούν τα ψηφιακά παιχνίδια. Μετά την ολοκλήρωση, του θεωρητικού μέρους της εργασίας, αναπτύχθηκε το ψηφιακό εκπαιδευτικό παιχνίδι, που ονομάζεται «SheepGlish» και απευθύνεται σε παιδιά 8-10 χρόνων. Η mobile εφαρμογή πραγματεύεται ένα παιχνίδι ερωτοαπαντήσεων με διαφορετικές κατηγορίες που μπορεί να επιλέξει ο χρήστης, ανάλογα τα ενδιαφέροντα του. Στο τεχνικό κομμάτι αυτής της μελέτης, αξίζει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσω κινητού τηλεφώνου (iPhone), που υποστηρίζει το λειτουργικό σύστημα iOS και προγραμματίστηκε με την πλατφόρμα υλοποίησης παιχνιδιών (game engine) GameSalad. Τέλος το αναμενόμενο αποτέλεσμα αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι εκτός από την έρευνα ένα λειτουργικό παιχνίδι εκπαίδευσης και παράλληλα ψυχαγωγίας, απλό, προσιτό και εύχρηστο.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fragkioudaki-gtpde.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής25.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.