Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32807
Title: DYSLEXIA: INVESTIGATING EFL TEACHERS’ KNOWLEDGE OF TEACHING READING AND WRITING SKILLS TO DYSLEXIC STUDENTS
Authors: ΚΕΡΑΜΙΔΑ, ΙΣΜΗΝΗ
Advisor: Γεωργούντζου, Αναστασία
Keywords: δυσλεξία;dyslexia
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των γνώσεων των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας στα ελληνικά σχολεία, σχετικά με τη διδασκαλία της ανάγνωσης και του γραπτού λόγου σε μαθητές με δυσλεξία, της ικανότητα τους να αναγνωρίζουν τα συμπτώματα της δυσλεξίας στην ανάγνωση και στα γραπτά των μαθητών τους, καθώς και των προσαρμογών και στρατηγικών που εφαρμόζουν στη διδασκαλία τους ώστε να βοηθήσουν τους δυσλεκτικούς μαθητές τους. Σε αυτό το πλαίσιο έγιναν 4 συνεντεύξεις με καθηγητές Αγγλικών του ιδιωτικού τομέα. Τα αποτελέσματα έδειξαν μια ανεπάρκεια των καθηγητών να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τη δυσλεξία σε συνδυασμό με τη διδασκαλία της ανάγνωσης και του γραπτού λόγου. Ωστόσο, οι καθηγητές μπόρεσαν να αναγνωρίσουν μερικά από τα βασικά συμπτώματα της δυσλεξίας και δήλωσαν ότι εφαρμόζουν κάποιες στρατηγικές και κάνουν κάποιες προσαρμογές στη διδασκαλία τους. Οι συμμετέχοντες στις συνεντεύξεις εξέφρασαν επίσης την επιθυμία τους να παρακολουθήσουν κάποια πρακτική σειρά μαθημάτων σχετικά με τη δυσλεξία. Έχοντας αυτό υπ’ όψιν, προτείνουμε ένα τέτοιο μάθημα για εν ενεργεία καθηγητές με έμφαση στο πρακτικό κομμάτι αντιμετώπισης της δυσλεξίας που σχετίζεται με τη διδασκαλία της ανάγνωσης και του γραπτού λόγου, έτσι ώστε να γίνει καλύτερα κατανοητό στους καθηγητές Αγγλικών το φαινόμενο της δυσλεξίας στην ανάγνωση και το γραπτό λόγο.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DYSLEXIA INVESTIGATING EFL TEACHERS’ KNOWLEDGE OF TEACHING READING AND W....pdfΚυρίως σώμα, παράρτημα614.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.