Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32800
Title: INTEGRATING CLIL MODULES OF ART HISTORY INTO GREEK SECONDARY EDUCATION: AN INVESTIGATION OF CONTENT, LANGUAGE AND MOTIVATION LEVELS
Authors: ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ, ΘΕΟΛΟΓΙΑ
Advisor: CALFOGLOU, CHRISTINE
Keywords: Content and Language Integrated Learning;CLIL;Art History;content knowledge;fluency;lexical diversity;oral production;motivation;attitudes
Issue Date: 24-Sep-2016
Abstract: Η διπλωματική εξετάζει τα οφέλη της διδασκαλίας ενοτήτων Ιστορίας Τέχνης μέσω ΟΕΠΓ στο προχωρημένο τμήμα της Γ’ Γυμνασίου ως προς την εκμάθηση του περιεχόμενου και την παραγωγή προφορικού λόγου, και συγκεκριμένα τη ευχέρεια και τη λεξιλογική ποικιλία. Η εργασία ερευνά, επίσης, την επίδραση της συγκεκριμένης παρέμβασης ΟΕΠΓ στις αντιλήψεις των μαθητών και τη στάση τους απέναντι στη εκμάθηση Ιστορίας Τέχνης μέσω ΟΕΠΓ. Για αυτόν τον σκοπό, χρησιμοποιήθηκε πειραματικός σχεδιασμός με μία ομάδα ελέγχου και μετρήσεις πριν και μετά την παρέμβαση ΟΕΠΓ. Συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκαν ποσοτικές μέθοδοι για να μετρηθεί η εκμάθηση περιεχομένου, τα επίπεδα κινήτρων και η ευχέρεια και λεξιλογική ποικιλία πριν και μετά τις διδακτικές ενότητες ΟΕΠΓ. Τα ευρήματα έδειξαν οφέλη όσον αφορά στην εκμάθηση του περιεχομένου και την ευχέρεια λόγου, αλλά όχι ως προς τη λεξιλογική ποικιλία. Βελτίωση παρατηρήθηκε, επίσης, στη στάση των μαθητών απέναντι στη διδασκαλία Ιστορίας Τέχνης μέσω ΟΕΠΓ, καθώς και ως προς την προσέγγιση ΟΕΠΓ γενικότερα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
paschalidou _diss_clil_2016.pdfmain thesis4.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.