Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32739
Title: ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ. ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Authors: ΒΛΗΣΑΡΟΥΛΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ
Advisor: ΤΖΕΚΑΚΗ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ
Keywords: ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ- PROBLEM SOLVING;ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-TEACHING TECHNIQUES IN MATHEMATICS;ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ-TEACHER PERCEPTIONS ON THE USE OF PROBLEM SOLVING
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο ερευνητικός στόχος είναι η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για τη χρήση της επίλυσης προβλήματος στη διδασκαλία των μαθηματικών. Η έρευνα ήταν ποσοτικού τύπου και αποτέλεσε έρευνα επισκόπησης πεδίου. Όπως διαπιστώθηκε οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί προκρίνουν τις ερωταπαντήσεις και τη συζήτηση ως βασική διδακτική τους πρακτική. Από τα ευρήματα της παρούσας έρευνας και σύμφωνα με τις δηλώσεις τους, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να ταξινομηθούν σε τρεις κατηγορίες: α) Αυτοί που υιοθετούν την παραδοσιακή αντίληψη της μεταφοράς της γνώσης β) Αυτοί που πιστεύουν ότι η γνώση κατασκευάζεται από το μαθητή και γ) Αυτοί που αποδέχονται έναν πιο συνεργατικό τρόπο στη μάθηση.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlisaroulis_dipl_ekp51.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.83 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.