Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32725
Title: Κίνητρα και εμπόδια ενηλίκων: Η Διαφοροποίηση των κινήτρων και των εμποδίων συμμετοχής των εκπαιδευόμενων στο πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης της ΑΣΠΑΙΤΕ Κοζάνης.
Authors: ΓΑΤΑ, ΑΘΗΝΑ
Advisor: Κουτρούκης, Θεόδωρος
Keywords: εκπαίδευση ενηλίκων;κίνητρα ενήλικων εκπαιδευόμενων, εμπόδια ενήλικων εκπαιδευόμενων
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τα κίνητρα συμμετοχής των ενηλίκων σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες είναι εδώ και χρόνια ένα ιδιαίτερο πεδίο, περίπλοκο όμως, που πάντα προσελκύει το ενδιαφέρον μελετητών ερευνητών στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η παρούσα εργασία μέσω της έρευνας που διεξήχθη έχει ως σκοπό να εξετάσει τα κίνητρα και τις δυσκολίες-εμπόδια που συναντούν οι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι κατά τη συμμετοχή τους σε προγράμματα που αφορούν την εκπαίδευση ενηλίκων και τη διαφοροποίηση αυτών σε συνάρτηση με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων. Κατά το πρώτο μέρος γίνεται αναφορά στους όρους «Δια Βίου Μάθηση» και «Εκπαίδευση Ενηλίκων» καθώς και στα χαρακτηριστικά των ενήλικων εκπαιδευόμενων. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στις έννοιες της υποκίνησης, των κινήτρων και των εμποδίων στη μάθηση και στη συμμετοχή των ενήλικων εκπαιδευόμενων, κριτικά αναφερόμενοι στις θεωρητικές προσεγγίσεις και στις έρευνες που αφορούν τα ζητήματα αυτά. Ειδικότερα, ο στόχος μας είναι μέσω της έρευνας μας να αναλυθούν τα κίνητρα και τα εμπόδια των ενήλικων εκπαιδευόμενων όσον αφορά το πρόγραμμα παιδαγωγικής κατάρτισης της ΑΣΠΑΙΤΕ του Νομού Κοζάνης, τονίζοντας παράλληλα τη διαφοροποίηση αυτών ανάλογα με το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του κάθε εκπαιδευόμενου (φύλο, ηλικία, επαγγελματική κατάσταση, οικογενειακή κατάσταση κ.α.) Η έρευνά μας διεξήχθη στο παράρτημα της ΑΣΠΑΙΤΕ του Νομού Κοζάνης και αφορά τους εκπαιδευόμενους που έχουν εισαχθεί κατά το έτος 2015-2016. Μέσω της εργασίας γίνεται αναφορά των αποτελεσμάτων της έρευνας και η κριτική ανάλυση των αποτελεσμάτων και των συμπερασμάτων με ταυτόχρονη σύγκρισή τους με παλαιότερες έρευνες που έχουν διεξαχθεί και αφορούν τα συγκεκριμένα ζητούμενα. Τέλος η παρούσα εργασία εξετάζει τα κριτήρια ώθησης στη συμμετοχή των εκπαιδευόμενων της ΑΣΠΑΙΤΕ στο πρόγραμμα αυτό και ταυτόχρονα αναδεικνύει τη γενικότερη πρόθεση για συμμετοχή των εκπαιδευόμενων σε προγράμματα δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης ενηλίκων καθώς και τις προϋποθέσεις που θα τους βοηθούσαν να αντιμετωπίσουν τα υπάρχοντα εμπόδια στη μάθηση και τη παρακολούθηση.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΑΤΑ ΑΘΗΝΑ 22-9-16_2.pdfΔιπλωματική Εργασία1.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.