Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32724
Title: Η συμβολή του Διευθυντή και των Εκπαιδευτικών στην διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ιδιαίτερα στα Λύκεια. Η περίπτωση των 7ου και 11ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης.
Authors: ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΔΟΥ, ΞΕΝΗ
Advisor: ΠΡΟΒΑΤΑ, ΑΝΘΗ
Keywords: διευθυντής, εκπαιδευτικοί, γονείς, συνεργασία, επικοινωνία
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Το σχολείο και η οικογένεια αποτελούν δύο από τους σημαντικότερους θεσμούς της σύγχρονης κοινωνίας μας, που συμβάλλουν εξίσου στη σωστή ανάπτυξη των παιδιών. Θεωρείται λοιπόν απαραίτητη η δημιουργία κλίματος συνεργασίας μεταξύ του σχολείου και της οικογένειας. Οι διευθύνσεις των σχολείων και οι εκπαιδευτικοί είναι άμεσα εμπλεκόμενοι στην επικοινωνία της σχολικής μονάδας με το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον και η συνεργασία τους με αυτό θεωρείται απαραίτητη για την επίτευξη των στόχων του σχολείου. Η παρούσα μελέτη στοχεύει στο να αναδείξει τη συμβολή του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων στη διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, εξετάζοντας τη μελέτη περίπτωσης του 7ου και 11ου ΓΕΛ του νομού Θεσσαλονίκης. Το πρώτο μέρος της έρευνας είναι αφιερωμένο στη θεωρητική διερεύνηση του ζητήματος, μέσα από την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, σχετικά με θέματα που αφορούν το σχολείο (διοίκηση, καθήκοντα και υπευθυνότητες, ρόλοι διευθυντή και εκπαιδευτικών), αλλά και τους γονείς. Το δεύτερο μέρος της έρευνας είναι αφιερωμένο στην εμπειρική διερεύνηση του θέματος: τη διατύπωση του ερευνητικού προβλήματος, την παρουσίαση της ερευνητικής μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε, την ανάλυση των αποτελεσμάτων της μελέτης περίπτωσης και τέλος, την εξαγωγή και την αναλυτική παρουσίαση των συμπερασμάτων, που προκύπτουν από την έρευνα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIPLOMA_THESIS_PORTOKALIDOU_EKP62.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής', 'Παράρτημα'1.78 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.