Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32717
Title: Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πληροφορικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση WEB 2.0 εργαλείων στη μαθησιακή διεργασία: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πληροφορικής της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας
Authors: ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Advisor: Παυλή-Κορρέ, Μαρία, Δρ.
Keywords: Ιστός 2.0;Web 2.0;Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών;Teacher Training;Τεχνολογία και Εκπαίδευση;Technology and Education;Εκπαιδευτικά εργαλεία;Learning tools
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η ενσωμάτωση των Web 2.0 εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία εμπεριέχει σημαντικά οφέλη για την εκπαίδευση. Ωστόσο, δημιουργούνται απαιτήσεις για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι καλούνται να επικαιροποιήσουν το γνωστικό τους υπόβαθρο, ώστε να ενσωματώσουν στη διδασκαλία τους καινοτόμες μεθόδους και εργαλεία. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πληροφορικής, όσον αφορά τη χρήση των Web 2.0 εργαλείων στη μαθησιακή διεργασία. Τα αποτελέσματα της μελέτης καταδεικνύουν το γνωσιακό κενό που υπάρχει στους εκπαιδευτικούς πληροφορικής, όσον αφορά τη χρήση των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία. Ωστόσο, αναδεικνύεται η θετική στάση των εκπαιδευτικών σχετικά με την ενσωμάτωση των εργαλείων στην εκπαίδευση. Τέλος, αναδύεται η ελλιπής χρήση των εργαλείων στη μαθησιακή διεργασία, παρά τη διαπιστωμένη θετική τους συμβολή στην αποτελεσματική μάθηση. Η παρούσα μελέτη δύναται να αποτελέσει εφαλτήριο για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό επιμορφωτικών παρεμβάσεων, με σκοπό την ευρύτερη αξιοποίηση των Web 2.0 εργαλείων στη διδασκαλία, καθώς και αφορμή για περαιτέρω προβληματισμό στο πεδίο της διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Taousanis.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.