Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32709
Title: Εκπαιδευτικά προγράμματα βιωματικής μάθησης σε μουσεία. Το παράδειγμα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου
Authors: Χαλλά, Ναυσικά
Advisor: Πούλιος, Ιωάννης
Keywords: Ελληνικό Παιδικό Μουσείο
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η νέα μουσειακή αντίληψη μετατοπίζει το ενδιαφέρον από το έκθεμα στον επισκέπτη και μεταβάλλει το ρόλο του μουσείου από απλό θεματοφύλακα εθνικής κληρονομιάς σε «πανεπιστήμιο» γνώσεων και εμπειριών, φέρνοντας το σχολείο πιο κοντά στο μουσείο και καταδεικνύοντας την κοινωνική και εκπαιδευτική του διάσταση. Η σύγχρονη παιδαγωγική επιτάσσει έναν αλληλεπιδραστικό χαρακτήρα μεταξύ διδάσκοντα και διδασκόμενου. Η εφαρμογή της βιωματικής μάθησης γίνεται μέσα από καινοτόμα προγράμματα, παρέχοντας τη δυνατότητα παραγωγής προσωπικών εμπειριών που θα ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σε θέματα ανθρώπινων σχέσεων, θα αναπτύξουν την προσωπικότητά τους, θα καλλιεργήσουν το αίσθημα της συνεργασίας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.Η εργασία καταδεικνύει ορισμένες καλές πρακτικές -τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο- μέσα από τις οποίες ένα μουσείο διαμορφώνοντας και υλοποιώντας προγράμματα βιωματικής μάθησης μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη μαθησιακών εμπειριών.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΧΑΛΛΑ ΝΑΥΣΙΚΑ-ΔΕ 2016.pdfΚύριο σώμα διπλωματικής1.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.