Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32698
Title: Αναπτύσσοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών του δημοτικού σχολείου μέσω του παραμυθιού. Η περίπτωση του ιαπωνικού θεάτρου καμίσιμπαϊ
Authors: ΚΟΥΚΟΥΡΙΤΑΚΗ, ΙΩΑΝΝΑ
Advisor: ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Keywords: Λέξεις-κλειδιά: παραμύθι, καμίσιμπαϊ, φαντασία, δημιουργικότητα, γαλλόφωνη τάξη, δημοτικό σχολείο, διδακτική παρέμβαση;Mots clés: conte, kamishibaï, imagination, créativité, classe de FLE, école primaire, intervention didactique
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τα τελευταία χρόνια η αξιοποίηση του παραμυθιού στην τάξη έχει γίνει αναπόσπαστο στοιχείο στην υπηρεσία της εκμάθησης των ξένων γλωσσών. Αρκεί μόνο να παρατηρήσουμε σε ποιο βαθμό οι προσπάθειες ανακάλυψης μιας ξένης γλώσσας από τους νεαρούς μαθητές γίνονται πιο ευχάριστες και πώς εμπνέει την παραγωγή ποικίλων παιδαγωγικών δραστηριοτήτων. Ο πρωταρχικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διττός: από τη μια, να καταπιαστούμε με διάφορες σκέψεις και εμπειρίες σχετικά με τη συμβολή του παραμυθιού στο σχολικό περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα στην γαλλόφωνη τάξη. Από την άλλη, να εξετάσουμε τον ρόλο καθώς και τη δυναμική του ιαπωνικού θεάτρου καμίσιμπαϊ ως ένα εργαλείο ικανό να απογειώσει την φαντασία και τη δημιουργικότητα των μαθητών. Προς το παρόν, δεν έχουμε καταγράψει, τουλάχιστον εν γνώσει μας, κάποια ακαδημαϊκή έρευνα που να αφορά τη συμβολή του καμίσιμπάϊ στην παιδαγωγική διαδικασία του ελληνικού σχολείου. Μέσω της τεχνικής της διδακτικής παρέμβασης στην τάξη, η διπλωματική εργασία μας θα παρέχει ορισμένα στοιχεία ανάλυσης σχετικά με την ανάπτυξη γνωστικών και κοινωνικοσυναισθηματικών δεξιοτήτων μέσω του παραμυθιού καθώς επίσης και θα προτείνει πίστες παιδαγωγικής αξιοποίησης εξερευνώντας το παιδαγωγικό δυναμικό του καμίσιμπαϊ.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mémoire Ioanna Koukouritaki.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας, παραρτήματα3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.