Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32689
Title: Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Authors: ΣΤΑΜΟΥ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Advisor: ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Keywords: ΠΕΙΡΑΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ;ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ;ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην παρούσα εργασία αναλύεται η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής μεθόδου του πειράματος στην κατανόηση των βασικών εννοιών και αρχών της Χημείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα διδακτικά πειράματα στο σχολικό εργαστήριο μπορεί να είναι μια καθοδηγούμενη εργαστηριακή άσκηση, ένα πείραμα επίδειξης, ένα εικονικό εργαστήριο στον Η/Υ ή ένας συνδυασμός όλων των παραπάνω περιπτώσεων. Ένα εργαστηριακό πείραμα θα πρέπει να είναι απλό, ασφαλές, να έχει σαφή στόχο και να συνδέει τη θεωρία με την καθημερινή ζωή. Παρουσιάζεται επίσης ένα πλαίσιο για ένα σωστό σχέδιο μιας εργαστηριακής άσκησης, με την καθοδήγηση του οποίου θα προκύπτει το περιεχόμενο ενός σωστού σχεδίου πειράματος, δηλαδή οι πληροφορίες που πρέπει να χρησιμοποιεί ο καθηγητής και οι κύριες παράμετροι αποτελεσματικής διεξαγωγής μιας εργαστηριακής άσκησης.
Appears in Collections:ΚΦΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomatiki ergasia.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ4.32 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.