Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32651
Title: DEVELOPING THE SPEAKING SKILLS OF SIXTH GRADE PRIMARY SCHOOL STUDENTS THROUGH THE USE OF CLIL
Authors: ΔΕΛΛΙΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Advisor: Ζαφείρη, Μακρίνα
Keywords: CLIL και Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας;Speaking και Προφορική δεξιότητα
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας (CLIL) αποτελεί μία καινοτόμα διδακτική μέθοδο, κατά την οποία η ξένη γλώσσα χρησιμοποιείται ως μέσο εκμάθησης του περιεχομένου ενός μαθήματος του σχολικού προγράμματος αλλά και της ίδιας της γλώσσας. Παρόλο που η Ολοκληρωμένη Εκμάθηση Περιεχομένου και Γλώσσας δεν είναι καινούρια τάση στην Ευρώπη, στην Ελλάδα μόνο τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει κάποιες προσπάθειες να εφαρμοστεί στα σχολεία σε πειραματική βάση. Η παρούσα μελέτη εξετάζει την προοπτική της Ολοκληρωμένης Εκμάθησης Περιεχομένου και Γλώσσας στην ανάπτυξη της προφορικής δεξιότητας των μαθητών της Έκτης δημοτικού. Στην έρευνα συμμετείχαν δυο ομάδες μαθητών από διαφορετικά σχολεία. Τα τεστ προφορικών του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας που είναι το εθνικό δίπλωμα για την πιστοποίηση των Ξένων Γλωσσών, η παρακολούθηση και παρατήρηση των μαθημάτων καθώς κι ένα ερωτηματολόγιο που διερευνά τη στάση των μαθητών απέναντι στη νέα διδακτική μέθοδο, είναι τα ερευνητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για την εξεύρεση ασφαλών συμπερασμάτων. Τα ευρήματα δείχνουν την αποτελεσματικότητα της Ολοκληρωμένης Εκμάθησης Περιεχομένου και Γλώσσας σε συγκεκριμένους τομείς της προφορικής δεξιότητας και την ευνοϊκή αντιμετώπιση της καινούριας διδακτικής μεθοδολογίας από τους μαθητές.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AnastasiaDelliou.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής5.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.