Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32645
Title: Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
Authors: ΣΤΑΘΟΥΛΙΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Advisor: ΚΕΔΡΑΚΑ , ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Keywords: ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ;NEW TECHNOLOGIES,ADULT EDUCATION,EDUCATIONAL PROSPECTIVE OF NEW TECHNOLOGIES OF INFORMATION AND COMMUNICATION
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη συμβολή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά το θεωρητικό μέρος, αρχικά γίνεται αναφορά στις νέες τεχνολογίες όπου περιγράφονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα χρήσης των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην εκπαίδευση και τα συστήματα υποστήριξης μάθησης. Ακολούθως, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της εκπαίδευσης ενηλίκων και συγκεκριμένα η σημασία της εκπαίδευσης, οι αιτίες που καθιστούν αναγκαία την εκπαίδευση, οι στόχοι της εκπαίδευσης . Σε ξεχωριστό κεφάλαιο περιγράφεται η έννοια της επιμόρφωσης, όπου αναφέρονται τα είδη της, τα στάδιά της και οι λόγοι για τους οποίους οι ενήλικες προσφεύγουν σε επιμορφωτικά προγράμματα. Το θεωρητικό μέρος ολοκληρώνεται με αναφορά στις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ. Το δεύτερο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τη διενέργεια μιας πρωτογενούς έρευνας που έχει στόχο να εξετάσει τη συμβολή των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση ενηλίκων και συγκεκριμένα σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ποιο συγκεκριμένα μέσα από την έρευνα γίνεται προσπάθεια να διερευνηθούν οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στην επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες, να βρεθούν οι βασικές γνώσεις και δεξιότητες των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ, να διερευνηθεί αν χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί τις νέες τεχνολογίες και τους υπολογιστές στη διδασκαλία τους στην τάξη και να εντοπιστούν οι λόγοι μη αξιοποίησης των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα προκύπτει ότι σε γενικές γραμμές οι εκπαιδευτικοί είναι ιδιαίτερα θετικοί απέναντι στην επιμόρφωση για τις νέες τεχνολογίες και δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να επιμορφωθούν, καθώς το θεωρούν σημαντικό προσόν για την επαγγελματική τους εξέλιξη. Αντιθέτως, οι υφιστάμενες γνώσεις τους πάνω στις ΤΠΕ είναι μέτριες, ακόμα και στις εισαγωγικές έννοιες της πληροφορικής. Για το λόγο αυτό δεν βρέθηκε να χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τις τεχνολογίες της πληροφορικής και των επικοινωνιών στη διδακτική τους πράξη και οι σημαντικότεροι λόγοι αφορούν τόσο την υλικοτεχνική υποδομή όσο και την ανασφάλεια των ίδιων
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_ΣΤΑΘΟΥΛΙΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ (1).pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ , ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ901.44 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.