Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32632
Title: Μελέτη των Απόψεων των Νηπιαγωγών για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και το Ρόλο των ΤΠΕ στο Νηπιαγωγείο.
Authors: ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Advisor: Τζιμογιάννης , Αθανάσιος Καθηγητής
Keywords: Φυσικές Επιστήμες Science;Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) Information and Communication Technologies (ICT);Νηπιαγωγοί Kindergarten teachers;Αυτο-αποτελεσματικότητα Self-efficacy;Απόψεις Views
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της μελέτης αποτέλεσε η διερεύνηση των απόψεων των εν ενεργεία νηπιαγωγών αναφορικά με τη διδασκαλία των ΦΕ στο νηπιαγωγείο, η ανάδειξη εκπαιδευτικών πρακτικών που ακολουθούνται στα νηπιαγωγεία, καθώς και του βαθμού αυτό-αποτελεσματικότητας των νηπιαγωγών σχετικά με την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των ΦΕ. Στην έρευνα συμμετείχαν 164 εν ενεργεία νηπιαγωγοί απ' όλη τη χώρα με δειγματοληψία χιονοστιβάδας. Το ερευνητικό εργαλείο ήταν το ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Διαπιστώθηκε ότι η πλειονότητα των νηπιαγωγών έχουν θετικές απόψεις για το ρόλο των ΦΕ και των ΤΠΕ στο νηπιαγωγείο, εμφανίζουν ωστόσο μέτρια επίπεδα αυτο-αποτελεσματικότητας. Παράγοντες, όπως οι απόψεις τους, η σημαντικότητα και η ευκολία που αποδίδουν στα αντικείμενα των ΦΕ και στα εργαλεία των ΤΠΕ, καθώς και το επίπεδο της αυτο-αποτελεσματικότητάς τους στη διδασκαλία επιδρούν στις εκπαιδευτικές επιλογές τους.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Βαλσαμάκη Δέσποινα_ Διπλωματική Εργασία_Υποβολή1.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.