Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32604
Title: Η διγλωσσία στα παιδιά: εφαλτήριο ή εμπόδιο για την ικανοποιητική μάθηση των δυο γλωσσών και πολιτισμών;
Authors: ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, ΣΟΦΙΑ
Advisor: ΝΙΚΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΑ
Keywords: διγλωσσία-bilinguisme;διπολιτισμός-biculturalisme;δίγλωσσο παιδί-enfant bilingue;διπολιτισμικό παιδί-enfant biculturel
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η διγλωσσία, στις μέρες μας, αποτελεί ένα συχνό φαινόμενο. Αντίθετα με παλαιότερα χρόνια, υπάρχουν έρευνες οι οποίες δεν επικεντρώνονται πλέον μόνο στη γλώσσα αλλά συμπεριλαμβάνουν όλους τους τομείς και τις παραμέτρους της ζωής του δίγλωσσου ατόμου, δεν αποτελεί πλέον μια μονοθεματική αλλά μια πολυεπιστημονική προσέγγιση. Όσο αφορά τα δίγλωσσα παιδιά, μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των γονιών είναι αν το παιδί τους θα καταφέρει να επιτύχει ένα ισόβαθμο επίπεδο γνώσεων στις δυο γλώσσες και στους δυο πολιτισμούς, δηλαδή μια διγλωσσία και έναν διπολιτισμό ισορροπημένο. Αυτό αποτελεί ένα μέλημα για μένα την ίδια, όντας δίγλωσση (ελληνογαλλίδα) και μητέρα ενός μικρού δίγλωσσου αγοριού. Θέλουμε να κατανοήσουμε, αν το να είναι κάποιος δίγλωσσος και διπολιτισμικός αποτελεί εφαλτήριο ή εμπόδιο για την ικανοποιητική μάθηση των δυο γλωσσών και πολιτισμών. Μέσα από την έρευνά μας, τόσο την θεωρητική όσο και την πρακτική, θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε τους όρους διγλωσσία και διπολιτισμός αλλά και με ποια μέσα μπορούν να αποκτηθούν, από τα δίγλωσσα παιδιά, με τρόπο ίσο και ισορροπημένο. Για να φτάσουμε σε αυτό το συμπέρασμα, θα βασιστούμε στα αποτελέσματα της έρευνάς μας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δίγλωσσα παιδιά του λυκείου. Θα επιδιώξουμε να καταλάβουμε την δική τους στάση και άποψη απέναντι στην κατάσταση τους ως δίγλωσσα παιδιά.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
memoire_kolokotroni.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής 928.63 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.