Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32602
Title: Η επίδραση του Σχεσιακού Μάρκετινγκ (Relationship Marketing-RM) στην ικανοποίηση των πελατών: Η περίπτωση των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης.
Authors: ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
Advisor: Χρήστου, Ευάγγελος
Keywords: Σχεσιακό Μάρκετινγκ, ικανοποίηση πελατών, πιστότητα πελατών, εταιρική εικόνα, από στόμα σε στόμα επικοινωνία, Θεσσαλονίκη.;Relationship Marketing, customer satisfaction, customer loyalty, corporate image, word of mouth communication, Thessaloniki.
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί κατά πόσο και πώς οι ξενοδοχειακές μονάδες της Θεσσαλονίκης χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τις τεχνικές του relationship marketing, ποια είναι τα πλεονεκτήματα αυτών, αλλά και πώς θεωρούν οι πελάτες των ξενοδοχείων αυτή τη χρήση εργαλείων του relationship marketing σε όρους ικανοποίησης, πιστότητας, εμπιστοσύνης και από στόμα σε στόμα επικοινωνίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 104 πελάτες και επτά managers ξενοδοχειακών μονάδων της Θεσσαλονίκης. Η έρευνα στους πελάτες των ξενοδοχείων κατέδειξε ότι δεν επιλέγουν ξενοδοχείο με βάση το αν κάνουν χρήση τεχνικών relationship marketing, με μοναδική εξαίρεση την εφαρμογή προγραμμάτων επιβράβευσης. Αντίθετα, το προσωπικό των ξενοδοχείων, καθώς και η εξατομικευμένη και προσωπική εξυπηρέτηση βρέθηκαν ότι επηρεάζουν την ικανοποίηση και την πιστότητα των πελατών. Επιπλέον παράγοντες είναι το πολιτισμικό υπόβαθρο ων πελατών, αλλά όχι το φύλο και η ηλικία. Ωστόσο, μέσα από τις απαντήσεις των managers καταδείχθηκε ότι οι τεχνικές relationship marketing οδηγούν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των επιχειρήσεων, στην από στόμα σε στόμα επικοινωνία, στην ενίσχυση της εταιρικής εικόνας, και εν τέλει στην ικανοποίηση και την πιστότητα των πελατών. Περαιτέρω έρευνα είναι απαραίτητη, καθώς το δείγμα προέρχεται από λίγα ξενοδοχεία σε μία συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ-ΔΕ Relationship Marketing.pdf''Εισαγωγή'', ''Κυρίως σώμα διπλωματικής (Βιβλιογραφική Ανασκόπηση-Μέθοδος Έρευνας-Αποτελέσματα Έρευνας-Συμπερασματα-Προτάσεις)'',''Βιβλιογραφία'', ''Παράρτημα''5.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.