Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32599
Title: Διαδικτυακή αξιολόγηση: Η χρήση εργαλείων στη διαμορφωτική αξιολόγηση ως τρόπος να προαχθεί η ενδοσκόπηση, η αυτοαξιολόγηση και να αυξηθεί το κίνητρο των μαθητών.
Authors: ΓΟΡΓΟΓΕΤΑ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Βλάχος, Κοσμάς, Δρ.
Keywords: web-assessment, web-based assessment, e-assessment, self-reflection, self-evaluation, formative assessment, corrective feedback, supportive feedback, web 2.0 tools, motivation, learner autonomy, higher-order thinking skills, self-regulated learning, ηλεκτρονική αξιολόγηση, αξιολόγηση μέσω διαδικτύου, αναστοχασμός, αυτοαξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση, διορθωτική ανατροφοδότηση, υποστηρικτική ανατροφοδότηση, web 2.0 τεχνολογίες, κίνητρο, αυτονομία μαθητή, δεξιότητες ανώτερης σκέψης, αυτο-ρυθμιζόμενη μάθηση
Issue Date: Oct-2016
Abstract: H παρούσα έρευνα επιχειρεί να διερευνήσει τη δυνατότητα καινοτόμων μεθόδων να ενεργοποιήσουν το κίνητρο και τη θετική στάση των μαθητών προς την αξιολόγηση, προωθώντας την αυτονομία και τον ψηφιακό εγγραμματισμό τους. Web 2.0 τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν για να αξιολογήσουν γλωσσικές και γραμματικές δεξιότητες γραπτού/ προφορικού λόγου μέσα από αυτοαξιολόγηση και αναστοχασμό.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation-GorgogetaMaria-82181.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής4.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.