Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32590
Title: O ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
Authors: ΣΥΡΜΑΚΕΣΗ, ΣΟΦΙΑ
Advisor: ΜΗΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Keywords: INTERACTIVE WHITEBOARD;MOTIVATING;YOUNG LEARNERS
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο σκοπός αυτής της έρευνας είναι διπλός. Φιλοδοξεί να ανακαλύψει και να επισημάνει τα οφέλη της χρήσης του διαδραστικού πίνακα στην τάξη, αλλά επίσης προσπαθεί να αξιολογήσει τις επιδράσεις που έχει πάνω στους μικρούς μαθητές και το βαθμό της παρακίνησης που αυτός προκαλεί. Ως εκ τούτου, η ερευνήτρια, ούσα η εκπαιδευτικός η ίδια, ετοίμασε να εφαρμόσει πέντε μαθήματα στο αντικείμενο της αγγλικής γλώσσας, στους μαθητές της τρίτης τάξης ενός δημόσιου δημοτικού σχολείου στα προάστια της πόλης των Ιωαννίνων. Κατά την διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, που κράτησε περίπου δύο εβδομάδες, η ομάδα πειραματισμού διδάχτηκε τραγούδια, μαθήματα και ήρθε σε επαφή με παιχνίδια μόνο μέσω της αποκλειστικής χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Συλλέχθηκαν ποιοτικά και ποσοτικά δεδομένα μέσω ενός ερωτηματολογίου, το οποίο μοιραζόταν στην ομάδα- στόχος μετά την ολοκλήρωση του κάθε μαθήματος. Τα δεδομένα αναλύθηκαν αντίστοιχα και παρουσιάζονται σε αυτή την διατριβή. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν το βαθμό της παρακίνησης που προκαλεί αυτό το συγκεκριμένο τεχνολογικό εργαλείο στους μικρούς μαθητές.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΣΥΡΜΑΚΕΣΗ ΣΟΦΙΑ .pdfAbstract, contnets, title, references, main body of the thesis967.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.