Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32579
Title: Ενίσχυση του κινήτρου και της αυτονομίας του μαθητή γαλλικών ως ξένης γλώσσας με τη χρήση εκπαιδευτικών web εφαρμογών
Authors: ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Advisor: Κρυστάλλη, Πηνελόπη
Keywords: Αυτονομία;κίνητρο;εφαρμογές;γαλλικά;autonomie;motivation;applications;FLE
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Αν και σε χώρες του εξωτερικού γίνεται μεγάλη χρήση των παιδαγωγικών εφαρμογών που υπάρχουν σε ψηφιακές συσκευές για την διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, παρατηρήσαμε ότι στην χώρα μας η χρήση τους δεν εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς σκοπούς. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία στόχο έχει να αναφέρει τις ευκαιρίες που μπορούν να προσφέρουν οι εκπαιδευτικές εφαρμογές στην εκπαίδευση και την εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας, με γνώμονα την ανάπτυξη της αυτονομίας και του κινήτρου των χρηστών. Για τον λόγο αυτό πραγματοποιήσαμε μια εμπειρική βιβλιογραφική έρευνα βάσει της οποίας σχεδιάσαμε το εργαλείο της έρευνας μας, και συνθέσαμε τα αποτελέσματα που προέκυψαν. Στην συνέχεια προχωρήσαμε σε μια ποιοτική περιγραφική έρευνα. Η ανάλυση και η σύνθεση των δεδομένων μας επέτρεψαν να συγκεκριμενοποιήσουμε τα κριτήρια των εκπαιδευτικών εφαρμογών που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της αυτονομίας, του κινήτρου και των γλωσσικών δραστηριοτήτων των χρηστών, αλλά και να υποδείξουμε τους παράγοντες εκείνους που αποτελούν τροχοπέδη στην ανάπτυξη τους.
Appears in Collections:ΓΑΛ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Memoire - Papathanasiou Chrysoula.pdfΔιπλωματική εργασία - Παπαθανασίου Χρυσούλα2.61 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.