Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32555
Title: Η γονική εμπλοκή στο Δημοτικό σχολείο: Αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων για τη συνεργασία σχολείου - οικογένειας και τον ρόλο των γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών
Authors: ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ
Advisor: Πεντέρη, Ευθυμία
Keywords: αντιλήψεις γονιών και εκπαιδευτικών;parents and teachers' beliefs;γονική εμπλοκή;parental involvement;συνεργασία σχολείου - οικογένειας;cooperation between school and family;δημοτικό σχολείο;primary school;ημι-δομημένη συνέντευξη;semi-structured interview;ανάλυση περιεχομένου;content analysis
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στόχος της εργασίας ήταν να μελετήσει τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών και γονέων για τη γονική εμπλοκή στην εκπαίδευση προκειμένου να διαπιστωθεί ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους στην εκπαίδευση και την ποιότητα της μεταξύ τους συνεργασίας και να αναδειχθούν οι παράγοντες που λειτουργούν διευκολυντικά ή περιοριστικά. Στην έρευνα συμμετείχαν 10 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και 16 γονείς μαθητών του Δημοτικού. Η συλλογή των ερευνητικών δεδομένων έγινε με την τεχνική της ημι-δομημένης συνέντευξης ενώ για την ανάλυση των αποτελεσμάτων εφαρμόστηκε η ανάλυση περιεχομένου. Από την έρευνα προέκυψε ότι εκπαιδευτικοί και γονείς αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα και τη σημασία της γονικής εμπλοκής στην εκπαίδευση. Ωστόσο, η συνεργασία σχολείου - οικογένειας περιορίζεται σε συγκεκριμένους τομείς της εκπαιδευτικής διαδικασίας, γεγονός που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις αντιλήψεις τους ως προς τον ρόλο τους στην εκπαίδευση του παιδιού αλλά και στην αντίληψη των ορίων στη μεταξύ τους συνεργασία.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IOANNA_SPIROPOULOU_DIPLOMATIKI_ERGASIA.pdfΔιπλωματική εργασία2.13 MBAdobe PDFView/Open
Συνεντεύξεις γονέων.zipΣυνοδευτικό υλικό3.76 MBUnknownView/Open
Συνεντεύξεις εκπαιδευτικών.zipΣυνοδευτικό υλικό2.54 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.