Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32548
Title: Τμηματοποίηση τουριστικής αγοράς και εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Μελέτη Περίπτωσης Αρχαία Κόρινθος
Authors: ΔΕΠΑΣΤΑ, ΘΑΛΕΙΑ
Advisor: Βιτουλαδίτη, Ουρανία
Keywords: τμηματοποίηση;τουριστική αγορά;τουριστικό μάρκετινγκ;αγορά-στόχος;Αρχαία Κόρινθος;προφίλ τουριστών;segmentation;tourism market;tourism marketing;target market;Ancient Corinth;tourists’ profile
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τα αξιοθέατα θεωρούνται πόλος έλξης για έναν προορισμό και η βιβλιογραφία τονίζει την αξία τους στη δημιουργία του συστατικού “τόπος” στο προσφερόμενο τουριστικό προϊόν. Η παρούσα εργασία αποτελεί μελέτη περίπτωσης για την Αρχαία Κόρινθο με ανάλυση της βιβλιογραφίας και εφαρμογή πρωτογενούς έρευνας στους αλλοδαπούς επισκέπτες του χώρου. Μελετώνται οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού δίνοντας έμφαση στο θρησκευτικό και πολιτιστικό τουρισμό, με εφαρμογή στο χώρο της Αρχαίας Κορίνθου σε συνδυασμό με το προφίλ των διεθνών επισκεπτών, αρχικά σαν σύνολο δείγματος και ακολούθως σαν τμήματα της αγοράς με βάση διάφορα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Με βάση τις αρχές του τουριστικού μάρκετινγκ και την έρευνα τουριστικής αγοράς, επιχειρείται η τμηματοποίηση της αγοράς μέσω της εύρεσης του προφίλ των επισκεπτών, των κίνητρων επίσκεψης, των απόψεων για το χώρο και των ενδιαφερόντων τους, προκειμένου να αναγνωριστούν τα προσφορότερα τμήματα. Επιπλέον διερευνάται η συμβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, τόσο του θρησκευτικού όσο και του πολιτιστικού/αρχαιολογικού, στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας του χώρου και οι δυνατότητες προβολής και προώθησης του αξιοθέατου.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
de depasta .pdfΚυρίως σώμα δπλωματικής4.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.