Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32541
Title: Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Authors: ΜΠΕΛΛΗ, ΗΛΕΚΤΡΑ
Advisor: Κολαξίζης, Ιωάννης
Keywords: εικονογράφηση;illustration;εικονογραφημένο βιβλίο;picture book;αφήγηση;narration;παιδαγωγική;pedagogy;παραμύθι;fairytale
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρουσία της εικόνας σε κείμενα παιδικής λογοτεχνίας θεωρείται σήμερα σχεδόν αυτονόητη, ως παράγοντας που ενισχύει την πρόσληψη του κειμένου. Στο εικονογραφημένο παραμύθι παρουσιάζεται μια πλουραλιστική αφήγηση, όπου υπάρχουν ουσιαστικά δύο αφηγητές: ο συγγραφέας και ο εικονογράφος. Στην παρούσα εργασία μελετάται το εικονογραφημένο παιδικό βιβλίο ως ένα δυναμικά εξελισσόμενο προϊόν, γίνεται διερεύνηση των θεωριών σχετικά με την αφήγηση και η σύνδεσή τους με την παιδαγωγική λειτουργία που επιτελείται μέσα από την εικονιστική αφήγηση στο παιδικό παραμύθι. Τέλος, προτείνεται μια εναλλακτική εικονογραφική προσέγγιση του παραμυθιού Elmer του David Mc Kee, μέσα από την πρακτική δημιουργία εικόνων.
Appears in Collections:ΓΤΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΠΕΛΛΗ ΗΛΕΚΤΡΑ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής9.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.