Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32531
Title: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Authors: ΠΡΟΦΗ, ΔΑΦΝΗ
Advisor: ΖΑΜΠΕΤΑ, ΕΥΗ
Keywords: ανοικτό στην κοινωνία σχολείο;opening of the school unit;τοπική κοινωνία;local community;εκπαιδευτική πολιτική σχολικής μονάδας;educational policy
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η διαμόρφωση εκπαιδευτικής πολιτικής της σχολικής μονάδας συνδέεται με τη σχετική αυτονομία της μονάδας και το αποσυγκεντρωτικό σύστημα διοίκησης. Το άνοιγμα της σχολικής μονάδας στην τοπική κοινωνία σύμφωνα με το Νέο Σχολείο θεωρείται ως η μέγιστη καινοτομία για την εκπαιδευτική πολιτική της σχολικής μονάδας. Στην παρούσα εκπαιδευτική έρευνα διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής σε σχέση με το ρόλο τους στην εφαρμογή καινοτομιών που σχετίζονται με το άνοιγμα της σχολικής μονάδας στην τοπική κοινωνία. Από την ποσοτική έρευνα στο πεδίο προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα του ανοίγματος της σχολικής μονάδας καθώς και τον πρωταγωνιστικό ρόλο του εκπαιδευτικού στην πραγματοποίηση αυτού του εγχειρήματος. Ταυτόχρονα εκφράζουν επιφυλάξεις για την εμπλοκή της τοπικής κοινωνίας στη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Θεωρούν σημαντική την ουσιαστική αλλαγή κλίματος στη μονάδα για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού και την αναγνώριση του έργου του, αφού αποτελεί τον κύριο φορέα εφαρμογής της καινοτομίας.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_PROFI_DAFNI.pdfΔιπλωματική εργασία2.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.