Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32507
Title: Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας.
Authors: ΛΙΑΒΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ
Advisor: .ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δρ.
Keywords: Επιμορφωτικές ανάγκες;Educational needs;εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής;Physical Education teachers;βελτίωση ποιότητας διδασκαλίας;teaching quality improvement;Θεωρία της Προσχεδιασμένης Συμπεριφοράς;Theory of Planned Behaviour
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η οργάνωση και το περιεχόμενο της κατάρτισης των εκπαιδευτικών είναι ένα από τα σπουδαιότερα θέματα της εκπαιδευτικής-παιδαγωγικής επικαιρότητας. Συνίσταται στο ότι ο εκπαιδευτικός πρέπει να ανταποκρίνεται στις νέες κοινωνικές, πολιτιστικές και επαγγελματικές απαιτήσεις. Η μετεκπαίδευση και η επιμόρφωση αποτελούν ένα αυτονόητο και αναπόσπαστο μέρος της επαγγελματικής σταδιοδρομίας του εκπαιδευτικού. Αποτελεί η μετεκπαίδευση μια εξελικτική διαδικασία προσαρμογής της εκπαίδευσης στις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους και στις συνεχώς διευρυνόμενες επιστημονικές και τεχνολογικές διεργασίες. Συνιστά μια συνεχή, αδιάκοπη και φυσική διαδικασία επαγγελματικής εξέλιξης και ένα από τα πιο ουσιαστικά προσόντα του εκπαιδευτικού. Από την άλλη, η «επιμόρφωση» δεν είναι από τη φύση της ένας όρος στατικός, αλλά περιέχει αυτόματα την έννοια του συνεχούς. Η επιμόρφωση ευαισθητοποιεί και ενεργοποιεί συνεχώς τον εκπαιδευτικό και τον προκαλεί να αυτομορφωθεί και να προσδιοριστεί. Πρέπει να είναι έτσι οργανωμένη, ώστε να περιέχει μαθήματα που προσφέρουν τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να στραφεί στον εαυτό του και να κάνει την ίδια του τη συμπεριφορά αντικείμενο μελέτης. Έτσι, ο εκπαιδευτικός αυτομετριέται και αποκτά γνωστικό έλεγχο της παιδαγωγικής του δραστηριότητας. Προς αυτή την κατεύθυνση μόνο ο συνδυασμός της επιμόρφωσης με την πρακτική άσκηση μπορεί να αποβεί ωφέλιμος. Η παρούσα εργασία θέτει στο επίκεντρο τις απόψεις των ίδιων των εκπαιδευτικών της φυσικής αγωγής και τις ανάγκες που αυτοί θεωρούν σημαντικές κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού προγραμμάτων κατάρτισης και επιμόρφωσης. Σε αυτό το πλαίσιο, ο σκοπός της μελέτης είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών της φυσικής αγωγής οι οποίοι απασχολούνται στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με απώτερο στόχο την παροχή από μέρους τους μίας περισσότερο ποιοτικής διδασκαλίας προς τους μαθητές τους.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΛΙΑΒΑ ΔΗΜΗΤΡΑ.pdfΗ εργασία αποτελείται από την εισαγωγή, το κυρίως σώμα της διπλωματικής, τα συμπεράσματα-συζήτηση,μοντέλο- πρόταση για μελλοντική επιμόρφωση εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής,τις βιβλιογραφικές αναφορές και παράρτημα που περιλαμβάνει το ερευνητικό εργαλείο.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.