Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32498
Title: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ-ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ & ΑΙΡΕΤΩΝ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Authors: ΤΣΟΤΟΥΛΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΠΑΖΙΩΝΗ - ΚΑΛΛΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Δρ
Keywords: Δια Βίου Μάθηση & Φύλο;Lifelong Learning/Adult Education & Gender;Χειραφετική Μάθηση;Emancipatory Learning;Τοπική Αυτοδιοίκηση & Φύλο;Local Government & Gender;Ισότητα των Φύλων;Gender Equality
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνήθηκαν φαινόμενα μεροληψίας κατά των γυναικών που ‘υπηρετούν’ τους πολίτες από θέσεις ευθύνης ή / και επιθυμούν να συμμετάσχουν στα «κοινά» σε θέσεις ευθύνης, καθώς επίσης εξετάστηκαν απόψεις για τις δυνατότητες των Προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης στην άρση των φαινομένων μεροληψίας και στην αύξηση της συμμετοχής αιρετών γυναικών στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η χρησιμότητα ανάδειξης του συγκεκριμένου θέματος προκύπτει από την αναγκαιότητα εφαρμογής πλήρους και πραγματικής δημοκρατικοποίησης της ελληνικής κοινωνίας που μπορεί να συμβεί μόνον όταν προάγεται και υποστηρίζεται σθεναρά η ισότητα των δύο φύλων.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsotoulidou Maria.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής με βιβλιογραφία και παραρτήματα1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.