Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32455
Title: Μάρκετινγκ υπηρεσιών και ικανοποίηση πελατών: Η περίπτωση της ξενοδοχειακής επιχείρησης "Elpida Resort and Spa".
Authors: ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Advisor: ΣΚΑΡΜΕΑΣ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
Keywords: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ;ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί η σχέση της ικανοποίησης των πελατών ενός ξενοδοχείου πόλης, με συγκεκριμένες μεταβλητές-παράγοντες. Για το λόγο αυτό δημιουργείται ένα ερευνητικό μοντέλο, εξάγονται οι κατάλληλες ερωτήσεις και οργανώνονται και καταγράφονται σε ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώνεται από πελάτες του ξενοδοχείου. Για τη στατιστική επεξεργασία και ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου χρησιμοποιείται το στατιστικό πακέτο λογισμικού SPSS 21. Βασικό συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι ότι ο σημαντικότερος παράγοντας, που επηρεάζει περισσότερο την ικανοποίηση των πελατών, είναι η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. Έπονται η άνεση και ευκολία, τα επιμέρους στοιχεία της ποιότητας των προϊόντων, η αξιοπιστία, η διαθεσιμότητα υπηρεσιών και ο παράγοντας, που επηρεάζει-συσχετίζεται λιγότερο την ικανοποίηση, είναι η τιμή.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ (1).pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παραρτήματα1.49 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.