Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαυλινέρη , Παναγιώτα-
dc.contributor.authorΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ-
dc.date.accessioned2016-10-03T09:43:05Z-
dc.date.available2016-10-03T09:43:05Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/32411-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη του εργασιακού άγχους και της επαγγελματικής εξουθένωσης των δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής που εργάζονται στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Μελετώνται ακόμη οι παράγοντες του εργασιακού άγχους και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των δασκάλων. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την άνοιξη του 2016 και το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 234 δάσκαλοι, 160 της γενικής αγωγής και 74 της ειδικής.el
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel
dc.language.isoΕλληνικά-elel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel
dc.subjectεργασιακό άγχος, επαγγελματική εξουθένωση, δάσκαλος, γενική αγωγή, ειδική αγωγήel
dc.subjectprofessional stress, burnout, teacher, general education, special educationel
dc.titleΗ επαγγελματική εξουθένωση και το εργασιακό άγχος των δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής των δημοτικών σχολείων της Ανατολικής Θεσσαλονίκηςel
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel
dc.title.titlelatinTeacher's burnout and professional stress in General and Special Education in elementary bublic schools of Eastern Thessalonikiel
dc.description.abstractlatinThe aim of the present research is the study of professional stress and burnout of the teachers who work to public elementary schools in general and special education in the Eastern area of Thessaloniki. This study also focuses on the causes of professional stress and demographic characteristics of the sample of the teachers. This study took place in the spring of 2016 and the sample studied was 234 teachers of whom 160 work in general education public schools and 74 work in special education public schools.el
dc.bibliography.number0el
dc.date.accepted2016-09-25-
dc.audienceΣπουδές στην Εκπαίδευση ΕΚΠ62el
dc.coverage.pages98el
dc.coverage.references0el
dc.coverage.appendixes0el
dc.description.otherΠεριέχει πίνακες και σχήματαel
dc.contributor.advisor1Παυλινέρη , Παναγιώτα-
dc.contributor.advisor2Δάρρα, Μαρία-
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.