Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32382
Title: ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Authors: ΖΑΧΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Advisor: ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
Keywords: ΔΙΚΤΥΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ;DISTRIBUTION CHANNELS;ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ;BOOKING SYSTEMS;ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ;PROMOTIONAL STRATEGY;ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ;PRICING STRATEGY;ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ;HOSPITALITY
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η ανάδειξη του βαθμού διείσδυσης των ηλεκτρονικών δικτύων διανομής στην ξενοδοχειακή αγορά της Θεσσαλονίκης και οι επιπτώσεις της στην προωθητική και τιμολογιακή στρατηγική τους. Η ποσοτική ερευνητική μέθοδος που επιλέχθηκε δείχνει ότι ο υψηλός βαθμός διείσδυσης των OTAs δημιουργεί συνθήκες εξάρτησης και λόγω της συνολικά αδύναμης διαπραγματευτικής θέσης του κλάδου, τα ξενοδοχεία προσαρμόζουν μονοσήμαντα την ηλεκτρονική τους προωθητική στρατηγική για την αντιμετώπιση του τοπικού ανταγωνισμού, ενώ η εφαρμογή της δυναμικής τιμολόγησης είναι αρκετά περιορισμένη. Επιπλέον, ως καθοδηγητικός παράγοντας ανάπτυξης mobile booking εφαρμογών αναδεικνύεται ο ανταγωνισμός, ενώ οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι ιδιαίτερα θετικές ως προς τη συμμετοχή τους σε ένα Ηλεκτρονικό Σύστημα Διαχείρισης Κρατήσεων και Marketing Τουριστικών Προορισμών.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZACHOU - E-DISTRIBUTION IMPLICATIONS IN PROMOTIONAL AND PRICING HOSPITALITY STRATEGIES IN THESSALONIKI.pdfΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.