Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32365
Title: Exploring Teachers’ Attitudes Towards the Development of 21st Century Skills in EFL Teaching
Authors: ΤΣΟΥΡΑΠΑ, ΑΝΝΑ
Advisor: Βλάχος, Κοσμάς
Keywords: Teachers’ attitudes, 21st century skills, New Literacies, Integration of ICTs, Social conventions of Internet, Multiple Intelligences;Στάση των καθηγητών, δεξιότητες του 21ου αιώνα, Νέοι γραμματισμοί, ενσωμάτωση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας, Κοινωνικές συμβάσεις του ίντερνετ, Πολλαπλές νοημοσύνες
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τη στάση των καθηγητών απέναντι στην ανάπτυξη δεξιοτήτων του 21ου αιώνα στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Η έρευνα στοχεύει να υποδείξει ποιες ικανότητες θεωρούν οι καθηγητές απαραίτητες να αναπτυχθούν και ποια εργαλεία πιστεύουν ότι είναι απαραίτητα και χρήσιμα ώστε να αναπτυχθούν οι συγκεκριμένες δεξιότητες. Ένα άλλο ζήτημα προς διερεύνηση είναι αν οι καθηγητές ενημερώνουν τους μαθητές τους σχετικά με τις κοινωνικές συμβάσεις του Ίντερνετ και αν τους προετοιμάζουν για ασφαλή και εποικοδομητική πλοήγηση σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Για τους σκοπούς αυτής της έρευνας σχεδιάστηκε και χορηγήθηκε ένα ερωτηματολόγιο σε 121 καθηγητές της Αγγλικής στην Ελλάδα.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsourapa Anna-Dissertation.pdfMain thesis document and appendices1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.