Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32362
Title: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ 'THINK TEEN' ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΤΗΣ Α' ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Authors: ΛΑΖΑΡΑΚΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Advisor: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Δρ.
Keywords: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ, ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΗΜΕΙΑ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ,;EVALUATION OF READING MATERIALS, STRENGTHS, WEAKNESSES, SUGGESTIONS FOR IMPROVEMENT
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η αξιολόγηση του υλικού κατανόησης του γραπτού λόγου που χρησιμοποιείται στo βιβλίο των Αγγλικών ‘Think Teen’ (Καραγιάννη, Κούη & Νικολάκη, 2011) της πρώτης τάξης του Γυμνασίου στο επίπεδο των αρχαρίων. Ο σκοπός είναι να εξεταστεί έως ποιο βαθμό το υλικό κατανόησης γραπτού λόγου συμβαδίζει με τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος για το Γυμνάσιο. Άλλο ένα θέμα προς διερεύνηση είναι κατά πόσο το υλικό αυτό τηρεί τα κριτήρια αξιολόγησης γραπτού υλικού. Επιπροσθέτως, γίνεται αναφορά στη σχετική βιβλιογραφία και περιγραφή του πλαισίου διδασκαλίας.. Έπεται η θεωρητική βάση της έρευνας, συμπεριλαμβανομένης και της λογικής πάνω στην οποία στηρίχτηκε η παρούσα διατριβή. Γίνεται επίσης αναφορά στους λόγους που ώθησαν την ερευνήτρια να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο πεδίο έρευνας. Επιπλέον, αναλύονται τα ερωτήματα της έρευνας καθώς και τα ερευνητικά εργαλεία. Κατόπιν, τα ευρήματα εξετάζονται ενδελεχώς καθώς και τα συμπεράσματα που προκύπτουν απ’ αυτά. Επιπλέον, γίνονται κάποιες προτάσεις ώστε να βελτιωθεί το υλικό γραπτού λόγου του σχολικού βιβλίου. Η μεθοδολογία που υιοθετήθηκε στην έρευνα ήταν η τριγωνοποίηση. Τα τρία εργαλεία έρευνας ήταν τα ερωτηματολόγια των καθηγητών, των μαθητών καθώς και οι συνεντεύξεις των καθηγητών. Τα αποτελέσματα της έρευνας οδηγούν σε αρκετά συμπεράσματα που αφορούν τα θετικά και αρνητικά σημεία του υλικού κατανόησης γραπτού λόγου. Το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) ελήφθη υπόψιν και συγκεκριμένα οι δείκτης κατανόησης του γραπτού λόγου που αφορούν το επίπεδο Α2. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η αποτελεσματικότητα του υλικού γραπτού λόγου αξιολογείται και ακολουθούν προτάσεις για την κάλυψη των αδύναμων σημείων του.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EVALUATING THE READING MATERIAL IN 'THINK TEEN' FOR BEGINNERS FOR THE FIRST GRADE.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ1.19 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.