Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32361
Title: Gender, Race and Culture: A Critical Study of World Representations in three EFL Textbooks
Authors: ΠΟΥΓΓΙΑ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ
Advisor: Ζορμπάς, Βασίλειος, Δρ.
Keywords: Φύλο;Gender;Φυλή;Race;Κουλτούρα;Culture;Βιβλία διδασκαλίας Αγγλικής γλώσσας;EFL textbooks;Αναπαραστάσεις του κόσμου;World representations
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει και να αξιολογήσει τις αναπαραστάσεις φύλου, φυλής και κουλτούρας σε τρία βιβλία διδασκαλίας της Αγγλικής ως ξένη γλώσσα. Όπως πολλοί μελετητές πιστεύουν, τα διδακτικά εγχειρίδια δεν είναι ουδέτερα ως προς τις αξίες τους, ούτε και η ίδια η διδασκαλία. Ως αποτέλεσμα, το εκπαιδευτικό σύστημα συχνά αναπαράγει τις αξίες της επικρατούσας κουλτούρας, έχοντας την ανάλογη επίδραση στη συναισθηματική και γνωσιακή ανάπτυξη των μαθητών. Έτσι, η έρευνα στη διδασκαλία των Αγγλικών απαιτεί την εξέταση του διδακτικού υλικού υπό διαφορετικές οπτικές, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει και τα κοινωνικά του χαρακτηριστικά. Η έρευνά μου χρησιμοποιεί ποιοτική και ποσοτική μέθοδο και ένα δείγμα καθηγητών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι τα εν λόγω βιβλία μόνο απαλλαγμένα δεν είναι από διακρίσεις όσον αφορά την πλειονότητα των αναπαραστάσεων προς αξιολόγηση.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Revised_CPOUNGIA-89595-DISSERTATION-MAY_2016.pdfΠλήρες αρχείο διπλωματικής εργασίας6.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.