Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32329
Title: Οι στρατηγικές και οι πρακτικές των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφορικά με τη διαχείριση της ετερότητας στην καθημερινότητα του σχολείου.
Authors: ΛΑΖΑΡΟΥ-ΠΑΥΛΙΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: Γκότοβος, Αθανάσιος, Δρ
Keywords: Διαχείριση ετερότητας;στρατηγικές σχολείου;στρατηγικές – πρακτικές εκπαιδευτικών;υποστήριξη πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών;Diversity management;school strategies;teachers’ strategies – practices;support culturally different students.
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σχολείο και εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν αρκετά ικανοποιητικά τα προβλήματα συμπεριφοράς των πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών, αλλά εμφανίζονται απογοητευμένοι σχετικά με τα προβλήματα μάθησης. Τις στρατηγικές και πρακτικές ένταξης και μάθησης οι εκπαιδευτικοί τις αποδίδουν στην προσωπική τους ευαισθητοποίηση, στην εμπειρία τους, στο γνωστικό αντικείμενο και λιγότερο στην επιμόρφωση.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
elenilazaroupavlidou_ekpde.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.81 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.