Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32327
Title: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών δυτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανατολικής Αττικής για την εισαγωγή των εκπαιδευτικών αλλαγών στη σχολική μονάδα
Authors: Σαφικού, Μαρίνα
Advisor: Μπάκας, Θωμάς
Keywords: Εκπαιδευτικές αλλαγές;Εκπαιδευτικοί;Ενημέρωση;Διάλογος
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Οι εκπαιδευτικές αλλαγές στη σχολική μονάδα συνήθως επιβάλλονται από τα εκάστοτε επίσημα ανώτατα όργανα της χώρας μας ξαφνικά, χωρίς σχεδιασμό και χρονοδιάγραμμα. Η πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας αντιστέκεται και δεν είναι σύμφωνη με αυτές τις αλλαγές διότι δεν προηγήθηκε ενημέρωση, επαρκής επιμόρφωση και διάλογος πριν την αναγγελία των αλλαγών. Στην παρούσα ποιοτική ερευνητική εργασία, αποτυπώνονται οι εις βάθος απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής για την εισαγωγή των αλλαγών που έχουν προκύψει μέσα στη σχολική μονάδα, στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Επίσης διερευνήθηκε αν και κατά πόσο αισθάνονται οι εκπαιδευτικοί ότι λειτουργούν σε ένα περιβάλλον με θετικό κλίμα και τι προτείνουν ως καλύτερη διαδικασία εισαγωγής των αλλαγών στη σχολική μονάδα. Η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η ποιοτική έρευνα. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην παρούσα έρευνα, απάντησαν σε ερωτήσεις που αφορούσαν στα είδη των εκπαιδευτικών αλλαγών, στα προβλήματα που προκύπτουν λόγω των αλλαγών αυτών, στο αν συμφωνούν με τον τρόπο εισαγωγής των αλλαγών και κυρίως τι πιστεύουν ότι πρέπει να αλλάξει σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής των εκπαιδευτικών αλλαγών στη σχολική μονάδα. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί στην παρούσα έρευνα, με πολλά ή λίγα χρόνια προϋπηρεσίας, είναι θετικοί απέναντι στις αλλαγές και θεωρούν ότι είναι αναγκαίες. Όμως, έχουν αρνητική στάση απέναντι στον τρόπο που επιβάλλονται οι εκπαιδευτικές αλλαγές. Προτείνουν οι καθηγητές να εμπλέκονται στη διαδικασία για τη διαμόρφωση των επιχειρούμενων αλλαγών και όταν υλοποιούνται να υπάρχει δέσμευση βάση χρονοδιαγράμματος. Επίσης, κρίνουν απαραίτητη την αναβάθμιση των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών από πανεπιστημιακά καταρτισμένα στελέχη που θα διαρκεί περισσότερο χρόνο.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σαφίκου Μαρίνα_Διπλωματική Εργασία_2016.pdf585.07 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.