Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32324
Title: Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Authors: ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗ, ΑΘΗΝΑ
Advisor: ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Keywords: ΟΜΑΔΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ;ADULT LEARNERS GROUP;ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ;PROCESS DYNAMICS AND ADULT GROUP;ΜΑΘΗΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ;ADULT LEARNING;ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ;EDUCATIONAL COOPERATION;ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ;COMMUNICATION;ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΣΑ ΜΑΘΗΣΗ;TRANSFORMATIVE LEARNING
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Θέμα της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της δυναμικής της ομάδας των Εκπαιδευτικών στην ομαλή λειτουργία της Σχολικής Μονάδας. Ειδικότερα σκοπός ήταν να διερευνηθούν οι σημαντικότεροι λόγοι που καθιστούν αναγκαία την εργασία σε ομάδες και την συνεργασία των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα πλαίσια της Εκπαιδευτικής Μονάδας και οι παράγοντες που καθορίζουν (προτρέπουν ή αποτρέπουν) την συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε ομάδες συνεργασίας και οδηγούν στην επιτυχή ολοκλήρωση του σκοπού τους. Για την ερευνητική προσέγγιση του θέματος επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα, ενώ για τη συλλογή των δεδομένων ως εργαλείο χρησιμοποιήθηκε το δομημένο ερωτηματολόγιο, το οποίο αναλύθηκε με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου επεξεργασίας δεδομένων S.P.S.S. V.20 και του λογισμικού γενικής χρήσης Microsoft Excel. Στην έρευνα συμμετείχαν 114 Εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου. Από την ανάλυση των ερευνητικών ευρημάτων προέκυψε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών αναγνωρίζει ότι η συνεργατική δραστηριοποίηση τους συντελεί στην ανταλλαγή εκπαιδευτικών εμπειριών, στην ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και στο «δέσιμο» τους και εν τέλει στην ομαλή λειτουργία της Σχολικής Μονάδας. Επιπροσθέτως θεωρούν ως σημαντικότερους αποτρεπτικούς παράγοντες ομαδικής εργασίας την έλλειψη χρόνου, την πίεση για την κάλυψη του γνωστικού αντικειμένου, την έλλειψη ευνοϊκού επικοινωνιακού κλίματος, την ύπαρξη συγκρούσεων και την αυθαίρετη κατανομή των εκπαιδευτικών καθηκόντων ή σύστασης ομάδων εργασίας από τη Διεύθυνση της Εκπαιδευτικής Μονάδας.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKOGIANNAKI_ATHINA.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ445.52 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.