Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32276
Title: Η χρήση στρατηγικών εκμάθησης στην δεξιότητα της ανάγνωσης σε αρχάριους μαθητές
Authors: ΣΑΡΓΙΑΝΝΙΔΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΗ
Advisor: Δρ. Δάφφα Αγνή
Keywords: Lernstategien;Στρατηγικές;Lesen;Εκμάθησης;Ανάγνωσης
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην εν λόγω εργασία γίνεται μια προσέγγιση των αναγνωστικών δεξιοτήτων που αντιστοιχούν στο αρχάριο επίπεδο σπουδαστών (Α2), τόσο στη θεωρία όσο και στη πράξη. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας σημαντικό ρόλο παίζουν αφενός συγκεκριμένες ικανότητες που αποκτώνται στα πλαίσια της κάθε διδακτικής ώρας και αφετέρου τα επιλεγέντα από τον διδάσκοντα κείμενα καθώς και η καταλληλότητα αυτών προκειμένου να εφαρμοστεί η θεωρία στην πράξη. Γεγονός είναι, επιπλέον, ότι κάθε ένα είδος στρατηγικής ανάγνωσης παίζει εξέχοντα ρόλο για τις μετέπειτα ικανότητες-δεξιότητες του κάθε σπουδαστή ατομικά, συνεπώς θα ήταν παράλειψη να μην γίνει ιδιαίτερη αναφορά ξεχωριστά σε κάθε μια από αυτές και ταυτόχρονα στο πως αυτές συμβάλλουν στην επίτευξη του στόχου ή των στόχων που έχει θέσει ο διδάσκων στο πέρας έκαστης διδακτικής ώρας. Επιπροσθέτως, κρίνεται αναγκαίο να τονιστεί πως η κάθε δεξιότητα που ζητείται από τον σπουδαστή να κατακτηθεί είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το ζητούμενο από εκείνον κάθε φορά που διαβάζει ένα κείμενο. Διαφορετικά θα πρέπει δηλαδή να τοποθετηθεί στο κείμενο εφόσον το ζητούμενο είναι γενικές πληροφορίες και διαφορετικά εφόσον πρέπει να εντοπίσει συγκεκριμένες πληροφορίες μέσα από αυτό. Γι αυτούς τους λόγους και πριν παρουσιαστεί η θεωρία μέσα από την πράξη αναλυτικά είναι απαραίτητη μια σύντομη παρουσίαση αναφορικά με τις δεξιότητες και το τι έχει επιτύχει ένας σπουδαστής στο εν λόγω επίπεδο με γνώμονα το κοινό πλαίσιο αναφοράς γλωσσών καθώς και τα όποια προβλήματα, με τα οποία μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος ο διδάσκων εκούσια ή ακούσια κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας. Είναι αναμφίβολο πως η θεωρία θα πρέπει εάν είναι εφικτό να λειτουργεί συνδυαστικά με την πράξη. Τελειώνοντας επομένως θα ήθελα να υπογραμμίσω την αναγκαιότητα ανάλυσης των ασκήσεων που προκύπτουν από την κάθε στρατηγική δεξιότητα προκειμένου να καταστεί σαφές πως θα πρέπει να οργανώσει τη ροή της κάθε διδακτικής ώρας ο διδάσκων προκειμένου το διάβασμα κειμένων και οι παράμετροι αυτού να αντιμετωπίζονται από τους σπουδαστές, ώστε να φτάνουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα απρόσκοπτα.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σαργιαννίδου Κυριακή .pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παράρτημα3.73 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.