Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32266
Title: Ο Αριθμητικός Γραμματισμός και η συμβολή του στην αντιμετώπιση της μαθηματικοφοβίας των εκπαιδευομένων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ). Η περίπτωση του ΣΔΕ Γιαννιτσών και παραρτήματος Έδεσσας
Authors: ΚΑΤΣΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Γιώτη, Λαμπρίνα
Keywords: Ενήλικοι εκπαιδευόμενοι και Adult learners;Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) και Second Change Schools (SCS);κίνητρα μάθησης και learning motives;εμπόδια μάθησης και learning barriers;αριθμητισμός και numeracy;μαθηματικοφοβία και math phobia
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην παρούσα εργασία, επιχειρήθηκε να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευόμενων ως προς τα μαθηματικά. Οι παραπάνω στόχοι, δρομολόγησαν την επιλογή της συνέντευξης, ως μέθοδο υλοποίησης της έρευνας. Τα δεδομένα της μελέτης, ήταν ποιοτικής μορφής και αντλήθηκαν αποκλειστικά από τους εκπαιδευόμενους/ες των ΣΔΕ Γιαννιτσών και Έδεσσας. Η επεξεργασία τους, πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο ανάλυσης περιεχομένου. Από την ερμηνεία τους, προέκυψαν τα εξής συμπεράσματα, αρχικά ότι όλοι οι εκπαιδευόμενοι αντιμετώπιζαν εμπόδια, κατά την εκμάθηση των μαθηματικών στο παρελθόν και εν συνεχεία ότι η διδασκαλία του αριθμητικού γραμματισμού στο ΣΔΕ, έχει συμβάλει καθοριστικά στην υπερκέραση αυτών.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
D Maria Katsidou.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.