Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32225
Title: Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και κονεκτιβισμός μέσα από τον σχεδιασμό ενός διαδικτυακού συστήματος εκπαίδευσης
Authors: ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ, ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
Advisor: Κουτσούμπα, Μαρία
Keywords: ΑεξΑΕ;Κονεκτιβισμός;cMOOCS;xMOOCs;Σχεδιασμός;Περιβάλλον Εικονικής Μάθησης;Open and Distance Education;Connectivism;cMOOCS;xMOOCs;System Design;Virtual Learning Environment
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της εργασίας ήταν ο σχεδιασμός ενός διαδικτυακού ανοικτού εξ αποστάσεως συστήματος εκπαίδευσης υπό το πρίσμα του κονεκτιβισμού. Ειδικότερα, η εργασία στόχευε στον προσδιορισμό των χαρακτηριστικών και στη συνέχεια στον σχεδιασμό συστήματος με βάση αυτά τα χαρακτηριστικά, μέσω του οποίου τα προσφερόμενα μαθήματα θα ικανοποιούν ταυτόχρονα τις αρχές του κονεκτιβισμού αλλά και της ΑεξΑΕ. Παρόλο που ένα τέτοιο σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, η εργασία μας χρησιμοποιεί στοιχεία και αναφορές κυρίως από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων. Για τον σκοπό αυτό, αρχικά παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά εκείνα τα οποία θα πρέπει να έχει ένα σύστημα για να συμμορφώνεται με τις αρχές της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στη συνέχεια τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει για να συμμορφώνεται με τις αρχές του κονεκτιβισμού. Ακολουθεί μια αναλυτική παρουσίαση των MOOCs (cMOOCs και xMOOCs), παραθέτοντας χωριστά τα αδύνατα και τα δυνατά σημεία τους. Τέλος παρουσιάζεται ο σχεδιασμός τους συστήματος βασισμένος στις θεωρητικές αρχές της ΑεξΑΕ και του κονεκτιβισμού, αλλά και προσφέροντας λύση στα αδύνατα σημεία που εμφανίζουν τα MOOCs. Διαπιστώνεται ότι ο σχεδιασμός ενός τέτοιου συστήματος είναι εφικτός, ενώ ανοικτό παραμένει το ζήτημα της υλοποίησης του συστήματος στο μέλλον
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ_ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής550.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.