Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32207
Title: Συγκριτική ανάλυση κειμένου, εικονογράφησης και σύνθεσης σελίδας σχολικών εγχειριδίων χημείας ΣΤ’ Δημοτικού, Γ’ Γυμνασίου, Α’ κ’ Γ’ Λυκείου: η περίπτωση των χημικών ενώσεων : οξέων, βάσεων και αλάτων
Authors: ΣΑΡΛΑ, ΕΙΡΗΝΗ
Advisor: Κολιόπουλος, Δημήτριος, επίκουρος καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών
Keywords: Ταξινόμηση, τυπικότητα, περιχάραξη, πεδία πρακτικής;Classification, formality, framing, practice fields
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία εντάσσεται στο ευρύτερο πεδίο των ερευνών, που επικεντρώνονται στην ανάλυση των σχολικών εγχειριδίων των Φυσικών Επιστημών και στοχεύει στο να συμβάλλει στην έρευνα για τη συγκριτική ανάλυση αυτών. Τα σχολικά εγχειρίδια, με τα οποία ασχολείται η μελέτη αυτή είναι τα εγχειρίδια χημείας τεσσάρων τάξεων, τριών σχολικών βαθμίδων (ΣΤ’ Δημοτικού, Γ’ Γυμνασίου και Α’ και Γ’ Ενιαίου Λυκείου). Επιλέχθηκαν ενότητες με κοινό θεματικό περιεχόμενο, οι οποίες αναλύθηκαν ως προς τα κείμενα, την εικονογράφηση και τη σύνθεση σελίδας. Μέσω της ανάλυσης αυτής αναδείχθηκαν τα κυριότερα από τα χαρακτηριστικά, που χρησιμοποιούν τα σχολικά εγχειρίδια στην προσπάθειά τους να αναπλαισιώσουν τη φυσικο-επιστημονική γνώση στη σχολική της εκδοχή. Το ερευνητικό εργαλείο σύμφωνα με το οποίο έγινε η ανάλυση αναπτύχθηκε από τον κ. Κουλαϊδή και τους συνεργάτες του και στηρίζει τη λειτουργία του στις έννοιες της ταξινόμησης, της τυπικότητας, της περιχάραξης και των πεδίων πρακτικής.
Appears in Collections:ΚΦΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΣΑΡΛΑ.pdf"Κυρίως σώμα διπλωματικής"2.87 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.