Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32179
Title: Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤH DUOLINGO ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Authors: ΨΥΧΟΓΥΙΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Advisor: Καρασίμος, Αθανάσιος
Keywords: Duolingo application;Εφαρμογή Duolingo;Distance Learning;Εξ αποστάσεως εκπαίδευση;Foreign Language;Ξένη Γλώσσα;Language Skills;Γλωσσικές δεξιότητες;Learning Process;Διαδικασία εκμάθησης;Vocabulary;Λεξιλόγιο;Pronounciation;Προφορά;Grammar;Γραμματική;Effectiveness;Αποτελεσματικότητα
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Αυτή η έρευνα έγινε με αφορμή την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών εφαρμογών και την ανάμειξη τους στην εκπαίδευση, είτε αυτή είναι βασισμένη στον παραδοσιακό τρόπο εκμάθησης μέσα στην αίθουσα, είτε αυτή είναι αποτέλεσμα μάθησης εξ αποστάσεως. Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να ερευνηθεί η αποτελεσματικότητα της Duolingo εφαρμογής. Αυτή η εφαρμογή χρησιμοποιείται από τους υποψήφιους χρήστες για να μάθουν μια ξένη γλώσσα. Το θέμα της έρευνας αυτής λοιπόν είναι το κατά πόσο είναι αποτελεσματική μια τέτοιου είδους εφαρμογή ως προς την εκμάθηση μια ξένης γλώσσας και την ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων της γλώσσας αυτής. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκαν διάφορες μέθοδοι για να συλλεχθεί υλικό προς επεξεργασία. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις και διαγνωστικά τεστ στους συμμετέχοντες. Τα αποτελέσματα συλλέχθηκαν σε δυο διαφορετικούς χρόνους, πριν και μετά τη χρονική περίοδο που οι συμμετέχοντες χρησιμοποίησαν την εφαρμογή. Μετά τη συλλογή και μελέτη των αποτελεσμάτων της, εντοπιστήκαν κάποια ζητήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής. Λαμβάνοντας υπόψη τις απαντήσεις των συμμετεχόντων και τις προτάσεις τους κατέληξε σε κάποια συμπεράσματα. Όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα της έρευνας, η εφαρμογή Duolingo είναι μια αποτελεσματική εφαρμογή ως προς τον εκμάθηση, τον εμπλουτισμό λεξιλογίου και της προφοράς τον λέξεων. Αντίθετα, δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων της ξένης γλώσσας. Η εφαρμογή φέρει δυνατότητες βελτίωσης ώστε να γίνει αποτελεσματική ως προς όλες τις πτυχές στη εκμάθηση μίας ξένης γλώσσας. Στο τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας που ανέδειξε τα αδύναμα σημεία της έρευνας, δίνοντας τροφή για σκέψη και προτάσεις για βελτίωση της εφαρμογής και επιπλέον έρευνες.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ATHANASIA PSYCHOGYIOU-HOU-AGG-89619.pdf"Κυρίως σώμα διπλωματικής", "Παραρτήματα"2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.