Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32175
Title: Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας σε ρόλο αξιολογητή του εκπαιδευτικού έργου
Authors: ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ, ΙΟΡΔΑΝΗΣ
Advisor: ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Keywords: ΕΑΠ
Issue Date: Oct-2016
Abstract: ΠΕΡΙΛΗΨΗ Η παρούσα εργασία ασχολείται με το ζήτημα της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και πιο συγκεκριμένα με το Διευθυντή της σχολικής μονάδας σε ρόλο αξιολογητή. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη: το θεωρητικό και το ερευνητικό. Πιο συγκεκριμένα, αρχικά, στο θεωρητικό μέρος γίνεται αναφορά στην έννοια της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, όπου περιγράφεται η διαδικασία της αξιολόγησης, τα μοντέλα αξιολόγησης, οι μορφές της και οι στόχοι της. Επίσης, γίνεται αναφορά στην αξιολόγηση στα πλαίσια της σχολικής μονάδας, όπου περιγράφεται η εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση μιας σχολικής μονάδας, η διαδικασία αξιολόγησης της απόδοσης των εκπαιδευτικών, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της αξιολόγησης και τέλος γίνεται αναφορά στο ρόλο του διευθυντή στην αξιολόγηση του έργου του σχολείου. Το δεύτερο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τη διενέργεια μιας πρωτογενούς έρευνας η οποία είχε στόχο τη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την αξιολόγηση στην εκπαίδευση και ειδικά τη διερεύνηση των απόψεών τους σχετικά με τον Διευθυντή ως αξιολογητή του εκπαιδευτικού έργου. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα συμπεραίνουμε ότι οι εκπαιδευτικοί σε μεγάλο ποσοστό τους αντιμετωπίζουν θετικά την αξιολόγηση και υποστηρίζουν ότι μέσω αυτής μπορούν να βελτιωθούν και οι ίδιοι ως επαγγελματίες αλλά και ολόκληρο το εκπαιδευτικό σύστημα. Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά τη στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας ως αξιολογητή του εκπαιδευτικού έργου, προκύπτει ότι και πάλι οι εκπαιδευτικοί σε γενικές γραμμές κρατούν μια θετική στάση.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ959.36 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.