Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32168
Title: Η συμβολή των Νέων Τεχνολογιών στην άσκηση αποτελεσματικής διοίκησης από τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων: Έρευνα στα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης
Authors: ΝΙΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Advisor: Προβατά, Ανθούλα
Keywords: διοίκηση;administration;εκπαιδευτικός οργανισμός;training organization;οργάνωση και διοίκηση σχολικών μονάδων;organization and management of schools;διευθυντής σχολικής μονάδας;school unit principal;αποτελεσματική διοίκηση, τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας;information and communication technologies
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τη σημερινή εποχή οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) έχουν κάνει θεαματική είσοδο σε όλους τους τομείς της καθημερινής μας ζωής. Τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, έχουν διεισδύσει και στον τομέα της εκπαίδευσης είτε δίνοντας νέες διαστάσεις στη διαδικασία της μάθησης, είτε αποτελώντας πολύτιμο αρωγό των στελεχών εκπαίδευσης στον τομέα της σχολικής ηγεσίας δημιουργώντας πιέσεις στα εκπαιδευτικά συστήματα για αλλαγή και μετασχηματισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην οργάνωση και τη λειτουργία της. Η διοίκηση των εκπαιδευτικών οργανισμών είναι μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες της εκπαίδευσης. Στην προσπάθεια, λοιπόν, των διευθυντών/τριων των σχολικών μονάδων να ελέγξουν γρήγορα και αποτελεσματικά τα τεκταινόμενα της σχολικής μονάδας που ηγούνται και να διασφαλίσουν την εύρυθμη λειτουργία της σημαντικός είναι ο ρόλος των νέων τεχνολογιών. Παρόλα αυτά η συχνότητα χρήσης των Η/Υ δεν είναι ίδια από όλους τους διευθυντές/τριες, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες που αφορούν τις γνώσεις ή την επιμόρφωση των στελεχών στη χρήση των Τ.Π.Ε., τον τεχνολογικό εξοπλισμό των σχολικών μονάδων κ.ά. Η συγκεκριμένη έρευνα κατέληξε σε χρήσιμα συμπεράσματα με ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον όσον αφορά τη συμβολή των νέων τεχνολογιών στην αποτελεσματική διοίκηση των σχολικών μονάδων από τους διευθυντές/τριες που τις ηγούνται. Τα σημαντικότερο στοιχείο που προέκυψε είναι η ανάγκη των διευθυντών/τριων για επιπλέον επιμόρφωση στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. κατά τη διοίκηση της σχολικής μονάδας.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες



This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.