Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32152
Title: Δημιουργία Λογισμικού Διαδραστικού Πίνακα ως συμπληρωματικό υλικό για το ‘Magic Book’ της Γ’ τάξης του Ελληνικού δημοτικού σχολείου για βελτίωση εκμάθησης.
Authors: ΑΜΟΙΡΑ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: ΤΣΙΟΥΡΗ, ΕΥΑΝΘΙΑ, Δρ.
Keywords: interactive learning;multimodality;digital era;motivation;engagement;Magic Book
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Αυτή η διπλωματικής εργασίας στοχεύει στο να τροφοδοτήσει το Μαγικό Βιβλίο, το βιβλίο της Γ΄ τάξης του Ελληνικού δημοτικού σχολείου, με λογισμικό Διαδραστικού Πίνακα ως συμπληρωματικό υλικό. Για το λόγο αυτό αφού παρουσιάζεται η θεώρηση της βιβλιογραφίας και η συνεισφορά της διαδραστικής μάθησης στην εκπαιδευτική διαδικασία, το Μαγικό Βιβλίο αξιολογείται από τους μαθητές έτσι ώστε ο δάσκαλος να δημιουργήσει το καινούριο λογισμικό βασισμένο στις ανάγκες, τις μορφές εκμάθησης και τις πιθανές δυσκολίες των μαθητών. Επιπροσθέτως, το καινούριο υλικό αξιολογείται επίσης από τους μαθητές, ούτως ώστε να απεικονίσει την επίδραση της διαδραστικής μάθησης σε αυτούς. Τα εργαλεία που χρησιμοποιηθήκαν για αυτή την έρευνα είναι δυο ερωτηματολόγια που απευθύνονται στους μαθητές για να παρέχουν ποσοτικά δεδομένα σε σχέση με το Μαγικό Βιβλίο και το διαδραστικό υλικό, καθώς και τρεις εκθέσεις παρατηρήσεων από το δάσκαλο για ποιοτικά δεδομένα που αφορούν στην ατμόσφαιρα της τάξης καθώς και το ρόλο και τη στάση των μαθητών κατά τη διάρκεια των διαδραστικών μαθημάτων. Τα ποσοτικά δεδομένα απεικονίζονται σχηματικά και τα ποιοτικά δεδομένα αναλύονται και εξετάζονται λεπτομερώς.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DISSERTATION.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παραρτήματα3.12 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.