Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32143
Title: City branding, Η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
Authors: ΓΚΟΥΝΤΕΝΟΥΔΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Advisor: Χρήστου, Ευάγγελος
Keywords: Εμπορική επωνυμία και BRAND;Επωνυμία τουριστικού προορισμού και Destination brand;Προσωπικότητα επωνυμίας και Brand personality;Ταυτότητα επωνυμίας και brand identity
Issue Date: Sep-2016
Abstract: Η παρούσα έρευνα αφορά τις ενέργειες branding που λαμβάνουν χώρα στην πόλης της Θεσσαλονίκης. Ακολουθώντας στο μεθοδολογικό επίπεδο ένα συνδυασμό ποσοτικής και ποιοτικής μεθόδου και ανάλυσης (ερωτηματολόγια και ημι-δομημένες συνεντεύξεις αντίστοιχα) διερευνήθηκε αρχικά η brand personality της πόλης, όπως της αποδίδεται από τους επισκέπτες της και στη συνέχεια η brand identity της, όπως οι διάφοροι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό της, την ορίζουν. Τα συμπεράσματα της παραπάνω έρευνας μέσω του ποσοτικού ελέγχου του βαθμού ταύτισης των δύο πλευρών επιβεβαίωσαν εν μέρει τις πρακτικές branding που διενεργούνται στην πόλη που αφορούν στην αντίληψη για έναν νεανικό, φιλικό και γοητευτικό τουριστικό προορισμό. Από την άλλη, μέσα από την ποιοτική έρευνα προέκυψαν νέα στοιχεία της Θεσσαλονίκης, όπως η ιστορικότητα, η πολυπολιτισμικότητα, αλλά και η έλλειψη επιχειρηματικότητας, συνεργασίας μεταξύ των φορέων. Τέλος, παρουσιάζονται οι περιορισμοί της μελέτης και προτάσεις για μελλοντικές έρευνες.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες
ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΚΗ_ΕΡΓΑΣΙΑ.PDFΚυρίως σώμα διπλωματικής1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.