Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32124
Title: ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤ¨Α: ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
Authors: ΤΕΧΛΙΚΙΔΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: ΖΜΑΣ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Keywords: Σχολική εκπαίδευση, καινοτόμα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων, αντιλήψεις, ανασταλτικοί παράγοντες, προοπτικές.
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα εργασία διερεύνησε τις αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τον τρόπο με τον οποίο η συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκά προγράμματα θα μπορούσε να καλύψει τις αυξημένες προσωπικές και επαγγελματικές ανάγκες, καθώς επίσης και τις αιτίες που ευθύνονται για την εκδήλωση ή μη ενδιαφέροντος για συμμετοχή. Επιπλέον, εξετάστηκε αν παράγοντες, όπως το φύλο ή η εκπαιδευτική βαθμίδα, διαφοροποιούν τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με τη συμμετοχή τους στα εν λόγω προγράμματα. Επιλέχθηκαν εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες που βρίσκονται στην περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας. Συμμετείχαν 305 εκπαιδευτικοί, εκ των οποίων μερικοί είχαν προηγούμενη εμπειρία από την υλοποίηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών επιθυμεί να συμμετέχει σε ευρωπαϊκά προγράμματα, ιδιαίτερα όταν έχει προηγούμενη εμπειρία. Διαπιστώθηκαν διαφορές στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών με βάση τις παραμέτρους «φύλο» και «εκπαιδευτική βαθμίδα». Διαπιστώθηκε μάλιστα ότι η πρωτοβάθμια σε σχέση με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι πιο πρόσφορη για την εισαγωγή αλλαγών που οφείλονται στα ευρωπαϊκά προγράμματα.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΔΕ ΕΛΈΝΗ ΤΕΧΛΙΚΙΔΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας1.53 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.