Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32121
Title: Κίνητρα συμμετοχής και μαθησιακά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευόμενοι στην εκπαίδευση ενηλίκων: εμπειρική διερεύνηση των εκπαιδευτικών (ΠΕ70) του Ν. Ηλείας από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ
Authors: ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ
Advisor: Κιουλάνης, Σπυρίδων
Keywords: Εκπαίδευση ενηλίκων, επιμόρφωση εκπαιδευτικών, κίνητρα συμμετοχής, εμπόδια μάθησης;Adult education, teacher training, incentives for participation, learning barriers
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα εργασία εστιάζει στην διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής αλλά και των εμποδίων μάθησης που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευόμενοι στην εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα επιδιώκεται η εμπειρική διερεύνηση των εκπαιδευτικών (ΠΕ70) του νομού Ηλείας, από τη συμμετοχή τους στα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου στις ΤΠΕ. Αξιολογείται η χρησιμότητα των επιμορφωτικών προγραμμάτων και προτείνονται υποδείξεις για βελτίωση.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Antonopoulos.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.