Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32095
Title: Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η χρησιμότητα τους ως επικοινωνιακό εργαλείο μάρκετινγκ για τον ξενοδοχειακό κλάδο της χώρας μας
Authors: ΤΡΙΖΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Advisor: Τσιάμης, Ιωάννης
Keywords: Μέσα;κοινωνικής;δικτύωσης;Social;Media;Ξενοδοχεία
Issue Date: 25-Sep-2016
Abstract: Η ραγδαία εξάπλωση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών που παρατηρείται κατά τις τελευταίες δεκαετίες, οδήγησε στην ανάπτυξη των εφαρμογών, γνωστών πλέον στο ευρύ κοινό με τον όρο social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Οι εφαρμογές αυτές, βασιζόμενες στην λειτουργία του διαδικτύου δίνουν την δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργήσουν, αλλά και να μοιραστούν περιεχόμενο και πληροφορίες κάθε είδους, ανταλλάσοντας παράλληλα απόψεις στα πλαίσια διαδικτυακών συζητήσεων. Οφείλουν την δημοτικότητά τους στο γεγονός ότι αποτελούν πρακτικές, εύχρηστες και διασκεδαστικές εφαρμογές για τον οποιονδήποτε. Οι τεχνολογικές αυτές εξελίξεις, δεν θα μπορούσαν να αφήσουν ασυγκίνητη την πλειοψηφία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, οι οποίες τις ενσωμάτωσαν στις καθημερινές τους δραστηριότητες μάρκετινγκ. Δίνοντας έμφαση στο επικοινωνιακό κομμάτι και εκμεταλλευόμενες αφενός, την διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητά τους ανάμεσα στους καθημερινούς χρήστες του διαδικτύου και αφετέρου τους νέους ορίζοντες που ανοίγουν οι πολυποίκιλες δυνατότητες των εφαρμογών αυτών, ευελπιστούν να ενισχύσουν τις προσπάθειες επίτευξης των στόχων μάρκετινγκ που θέτουν. Η εργασία αυτή, καλείται να διερευνήσει το εύρος της χρήσης των social media από τον Ελληνικό Ξενοδοχειακό κλάδο. Για να επιτευχθούν ο κύριος σκοπός και οι στόχοι της εργασίας, πραγματοποιήθηκε χρήση ενός συνδυασμού πρωτογενών και δευτερογενών εργαλείων έρευνας. Η συλλογή των πρωτογενών στοιχείων επιτεύχθηκε μέσω της μεθόδου των ερωτηματολογίων, τα οποία εντάσσονται στις πρακτικές της ποσοτικής έρευνας. Ο συγγραφέας προέβη στην ανάπτυξη δύο ερωτηματολογίων που απευθύνθηκαν στην τουριστική ζήτηση και την τουριστική προσφορά. Για την συλλογή των στοιχείων της δευτερογενούς έρευνας, απαιτήθηκε μελέτη βιβλίων, περιοδικών, άρθρων και εφημερίδων, πρακτικών συνεδρίων ηλεκτρονικής και μη μορφής, καθώς και ιστοσελίδων. Τα αποτελέσματα κατέδειξαν την υψηλή χρήση των social media, τόσο από την πλευρά των καταναλωτών, όσο και από εκείνη των παραγωγών του ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και την τεράστια συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των σύγχρονων ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΑΠ- ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2016- ΤΡΙΖΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.