Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32092
Title: Εκπαιδευτικά προγράμματα μουσείων για μαθητές/-τριες Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η συνδρομή τους στην εξοικείωση των μαθητών με το μάθημα της ιστορίας και η κριτική αποτίμηση της διαδικασίας από τους εκπαιδευτικούς. Η περίπτωση του Αρχαιολογικού και του μουσείου Βυζαντινού πολιτισμού Θεσσαλονίκης.
Authors: ΤΣΑΚΙΡΗ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: Μυλωνά, Ιφιγένεια (Δρ)
Keywords: Σχολείο;Μουσείο;Εκπαιδευτικά προγράμματα;Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης;Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στο πρώτο μέρος εξετάζονται οι παλιές και οι νέες θεωρίες προσέγγισης της γνώσης και η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων ως καινοτόμος τρόπος προσέγγισης του μαθήματος της ιστορίας. Ακόμη εξετάζεται η αλλαγή του ρόλου των μουσείων, η επικοινωνία τους με το κοινό τους και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Στο εμπειρικό μέρος περιγράφονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Αρχαιολογικού και του Μουσείου Βυζαντινού Πολιτισμού Θεσσαλονίκης που απευθύνονται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ακολουθεί το ερευνητικό τμήμα, όπου διεξάγεται έρευνα με παρατήρηση, με συνεντεύξεις των υπεύθυνων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων των δύο μουσείων και με ερωτηματολόγια εκπαιδευτικών.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες
ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Το παραδοσιακό και το σύγχρονο σχολείο.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής717.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.