Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32072
Title: Προσδιορίζοντας τις Ανάγκες των Επαγγελμάτων Τουρισμού σε Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (IEK) στην Ελλάδα: Δυνατότητες για Ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών
Authors: ΖΑΝΝΗ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ
Advisor: Σηφάκις, Δρ. Νίκος
Keywords: Curriculum Development;Needs Analysis;Adult Education;Vocational Training;ESP;Tourism Studies
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διατριβή εξετάζει τις δυνατότητες για την ανάπτυξη ενός προγράμματος σπουδών στον τομέα Τουρισμού σε ένα Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής κατάρτισης. Για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας, χρησιμοποιήθηκαν ποιοτικές καθώς και ποσοτικές μέθοδοι συλλογής δεδομένων. Τα ποιοτικά δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω συνεντεύξεων με τους επαγγελματίες του τουρισμού και τον καθηγητή Αγγλικών του ΙΕΚ. Τα ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν στους σπουδαστές τουριστικών επαγγελμάτων, έφεραν τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά δεδομένα μέσω ανοικτού και κλειστού τύπου ερωτήσεων. Αυτή η έρευνα έχει στόχο τη συλλογή δεδομένων για τον προσδιορισμό των αναγκών των μαθητών στο μελλοντικό επαγγελματικό τους περιβάλλον. Τα δεδομένα αυτής της έρευνας θα βοηθήσουν να θέσουμε τη βάση για την ανάπτυξη του προγράμματος σπουδών, το οποίο θα είναι πιο σχετικό με τις επικοινωνιακές ανάγκες των εκπαιδευομένων. Δεδομένου ότι αποκαλύπτονται οι προβληματικές περιοχές της τρέχουσας κατάσταση διδασκαλίας, δίδονται συστάσεις σχετικά με το πώς να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προβληματικές περιοχές. Στη μελέτη αυτή εξετάζονται ζητήματα όπως η συνάφεια του περιεχομένου των μαθημάτων με τις ανάγκες των εκπαιδευομένων, οι τρόποι με τους οποίους το περιεχόμενο μπορεί να δομήσει την εξεταστέα ύλη του μαθήματος, και τέλος τα διαφορετικά επίπεδα στο σχεδιασμό του προγράμματος σπουδών.
Appears in Collections:ΑΓΓ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHRISTINA ZANNI - 89530.pdf 'Κυρίως σώμα διπλωματικής', 'Παράρτημα', 'Συνοδευτικό υλικό'3.16 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.